回復  jerrychan0610

兩個造口都是入的.
stephenyeong 發表於 2013-10-23 10:55



    咁咪變成被動式散熱? 會唔會只係箱裏的風走動, 帶唔到箱外的風入機箱?

TOP

本帖最後由 stephenyeong 於 2013-10-23 15:25 編輯

回復 11# jerrychan0610

背面有兩把12cm, 用來抽出的, 新造兩個口就入風 (一個剛好在火牛入風位, 一個在raid 卡上面)
raid 卡加了一把 7cm 抽入.

DSC05233.jpg
風扇要加網安全D.

TOP

個CASE幾錢?

TOP

回復 13# jerrychan0610

$17xx, 計埋pcie, 2.5" mount = $18xx

TOP

回復  jerrychan0610

背面有兩把12cm, 用來抽出的, 新造兩個口就入風 (一個剛好在火牛入風位, 一個在raid ...
stephenyeong 發表於 2013-10-23 14:32



原來個箱可以咁拆...之前唔知覺得好難上機,冇心機搞到放左

TOP

個箱好貴. 不過市面上又好似無呢類箱可以揀?

送貨黎係勿野物流? 送貨員工有無帶口罩?

TOP

本帖最後由 stephenyeong 於 2013-10-23 16:35 編輯

回復 15# chun232939472

其實個箱都有些缺點

  • 火牛入風位不足 (開口解決)
  • RAID CARD 入風位不足 (開口解決)
  • CPU 大約只可以用55W TDP以下, 太熱散唔到 (可能在左邊加多把抽氣扇)
  • PCI-E RAISER 排線好阻風
  • SATA 2.5" 個加有機會阻電源線

TOP

回復 16# Ponya

細又要hotswap好似無.
之前想過買隻3u rack mount返來,用佢個hotswap panel (只要CASE 前面約25CM部分)
加個miniSAS interface 再連到一隻細ITX 機箱 加RAID 卡.

TOP

切口上面個塊係乜東東?

TOP

TOP