underflower 當前離線
初級會員
明白了, 感謝 mfyeung818 發表於 2020-9-26 15:52
TOP
mfyeung818 當前離線
中級會員
請問點解要轉? underflower 發表於 2020-9-26 17:16
kelkmk 當前離線
進階會員
我只係覺得RAID 兼容性大啲. 其實我一直諗住行RAID, 只不過買機時就裝左一隻HDD, 諗住用隻舊HDD行RAI ... mfyeung818 發表於 2020-9-26 23:51
你照拍入去就得, SHR有Raid1 mode. kelkmk 發表於 2020-9-27 00:12