jwong2k04 當前離線
進階會員
TOP
6seven 當前離線
樓主識: "唔用router 因為只有一個 dmz " 應該唔會唔知咩係"真 IP" 樓主似係想搵免費午餐而又用到多粒真IP ... jwong2k04 發表於 2012-3-31 13:03
edgeyim 當前離線
alextamly 當前離線
KinChungE 當前離線
長老會員
謝師兄... 咁......!!!!!! 我想知呢..我黎個case 買switch 會唔會羅到真ip呢? 唔該曬你 話定時一定要比 ... 小鬼血 發表於 2012-2-5 08:37
炎冬 當前離線
jerrychan0610 當前離線
UPLAY ID : happy.together
比錢用商用ISP, 要8粒Dynamic ip都唔會好貴掛? 不過唔知有沒8M呢? 炎冬 發表於 2012-3-31 19:34
lauyincheung 當前離線
中級會員