咸歌王 當前離線
中級會員
TOP
AlanKwok1122 當前離線
初級會員
MODEL : DS3612xs?? N54L 係x86機喎。唔知大家鍾意點用佢呢? ntr1656 發表於 2015-3-13 14:43
回覆 AlanKwok1122 如果係Android手機、平板、盒子,用video station睇係ok的,只需要mxplayer加codec p ... vrb 發表於 2015-3-13 15:07
回覆 AlanKwok1122 我咪係依度某d ching話冇更新抵x死果d人囉 姐係old version (dsm4.3) ... 咸歌王 發表於 2015-3-13 22:55
回覆 AlanKwok1122 仲停係4.3 事關5.0以完全唔好用,用得好辛苦 咸歌王 發表於 2015-3-14 04:47
blackjacklun 當前離線
回覆 AlanKwok1122 關左s記個轉檔就完全正常架喇 S記個ffmpeg冇dts = 垃圾 直接stream個原檔去device解 ... 咸歌王 發表於 2015-3-14 04:49
008325 當前離線
進階會員