回覆 18# AlanKwok1122

我咪係依度某d ching話冇更新抵x死果d人囉
姐係old version (dsm4.3)

TOP

MODEL : DS3612xs??


N54L 係x86機喎。唔知大家鍾意點用佢呢?
ntr1656 發表於 2015-3-13 14:43


SORRY師兄,我初玩NAS一個月,唔太明你意思

TOP

回覆  AlanKwok1122

如果係Android手機、平板、盒子,用video station睇係ok的,只需要mxplayer加codec p ...
vrb 發表於 2015-3-13 15:07


請師兄受小弟一拜,成功了!!

TOP

回覆  AlanKwok1122

我咪係依度某d ching話冇更新抵x死果d人囉
姐係old version (dsm4.3) ...
咸歌王 發表於 2015-3-13 22:55


唉,邊個想,大家都係想安安穩穩咁用
咁師兄係咪UPDATE到5.1了?

TOP

回覆 24# AlanKwok1122

仲停係4.3
事關5.0以完全唔好用,用得好辛苦

TOP

回覆 23# AlanKwok1122

關左s記個轉檔就完全正常架喇
S記個ffmpeg冇dts = 垃圾

直接stream個原檔去device解碼好過

TOP

回覆  AlanKwok1122

仲停係4.3
事關5.0以完全唔好用,用得好辛苦
咸歌王 發表於 2015-3-14 04:47


咁我又未接觸過舊版本,唔知差幾遠

TOP

回覆 26# 咸歌王

師兄所指的轉檔是DS VIDEO內的轉檔設定?
如是,我一路都冇開過

TOP

回覆  AlanKwok1122

關左s記個轉檔就完全正常架喇
S記個ffmpeg冇dts = 垃圾

直接stream個原檔去device解 ...
咸歌王 發表於 2015-3-14 04:49



    請問在那裡可以關左s記個轉檔?

TOP

我SET左每日都有個SCRIPT 將D片轉由 DTS 去 AC3
非常好用~又可以用到轉檔功能~又唔駛裝番咩CODEC 就播到

TOP