cat6 當前離線
進階會員
我有個6GB file 可以點俾樓主? TH30 發表於 2020-7-26 21:50
TOP
jackwong717 當前離線
特級會員
我5系用RAID 0 用SHR.....4TB 得一半用到 cat6 發表於 2020-7-26 21:43
TH30 當前離線
NAS比 cat6 發表於 2020-7-26 10:02 PM
點樣開放你入黎下載? TH30 發表於 2020-7-26 22:08
擷取.JPG (143.04 KB)
下載次數:22
2020-7-26 22:15
hhmmss2016 當前離線
中級會員