我有個6GB file
可以點俾樓主?
TH30 發表於 2020-7-26 21:50



    NAS比

TOP

我5系用RAID 0
用SHR.....4TB
得一半用到
cat6 發表於 2020-7-26 21:43



    我有2部nas,pc,外置都各有1份,
而家1般都係手機自動sync去nas->nas>pc,
外置可能1年先至手動backup,
手機相拍得幾多,1TB可能夠我用10年

TOP

NAS比
cat6 發表於 2020-7-26 10:02 PM


點樣開放你入黎下載?

TOP

點樣開放你入黎下載?
TH30 發表於 2020-7-26 22:08



    我都想知......極其複雜

TOP

SEND 條LINK得唔得??

擷取.JPG (143.04 KB)

擷取.JPG

TOP

TOP