engineerhk 當前離線
中級會員
wah , 咁我唔想上DMS 7 了, 我而家用MOMENTS 去BKUP 手機相, 用PHOTOS 去整理大相機既相. 如果 ... walterto 發表於 2021-1-10 16:28
TOP
kelkmk 當前離線
進階會員
哈, 我岩岩都上咗DSM 7.0, 同師兄一樣會生folder 見到而家整合咗by monthly, 全年應該只生12個folde ... engineerhk 發表於 2021-1-10 15:00
walterto 當前離線
DSM 7.0 會merge埋一齊,但舊file name不變,應該可以係入面簡番大相機既folder engineerhk 發表於 2021-1-10 16:44
即係我自己係新photos 入面開兩個section 大相機自己開folder 入 手機就自動上 咁同一個apps 可以睇晒 ... walterto 發表於 2021-1-10 17:05
我想知唔同嘅裝置會唔會放埋一齊? kelkmk 發表於 2021-1-10 16:45
唔同裝置? engineerhk 發表於 2021-1-10 17:35
例如兩部手機會唔會但係寫同一個folder? kelkmk 發表於 2021-1-10 17:42
chung0816 當前離線
suntung 當前離線