kunho 當前離線
初級會員
TOP
流浪貓 當前離線
勞勞轆轆得碗粥
進階會員
sp4148 當前離線
kenyuenhk 當前離線
中級會員
請問香港正式版Build0210同之前非香港正式版Build 1228有咩唔同 流浪貓 發表於 2012-2-16 23:06
1228係BETA來的 kenyuenhk 發表於 2012-2-18 00:23
minki 當前離線
即係最好轉番0210 ? 流浪貓 發表於 2012-2-18 13:26
popup 當前離線
炎冬 當前離線
琴晩update完部559Pro+....死左... 淨係出booting System.... 攪到我今朝頻頻撲撲 ...即刻拎去Micr ... popup 發表於 2012-2-18 14:20
Sun811 當前離線