舊的 Class A 片 (例如 亂世佳人) 又何如?
Anyway, 後生的會否看啲舊大片呢? 有保留!
BTW:
Class A ...
toylet 發表於 2015-8-25 18:43 
我相信成數唔大,始終荷里活近十年每年嘅收入都不斷減少緊
唔知你有冇睇開碟,啲賣座舊片耐唔耐就翻炒,出啲咩collector / ultimate / anniversary 之類嘅版本
近兩年4k 興起,仲整埋啲4k master / restoration (母帶係4096x2160 但壓落1920x1080 嘅bd 度)
仲係咁拍續集,或者reboot ,例如未來戰士同神奇四俠
呢啲就睇到經營情況唔算好理想,所以我唔認為會有得免費睇A級大片 |