回覆 17# sin-cos-tan


    會有 3rd party Utility 轉回 Win 7 的 ICON ?! ...

TOP

回覆  sin-cos-tan


    會有 3rd party Utility 轉回 Win 7 的 ICON ?! ...
fred2088 發表於 2015-5-6 08:22


我覺得會有~

TOP

其實都係㗎。
Windows 8.1最麻煩就係個打字習慣啫。
所以,我係Windows 8.1會安裝兩種語系︰英文及中文。 ...
mdws2002 發表於 2015-4-9 15:14


不用裝3rd Party Software可以自己設定Ctrl+Space設換中英文、Alt+Shift轉輸入法或自定Hotkey直接切換到EN和各種中文輸入法

TOP

不用裝3rd Party Software可以自己設定Ctrl+Space設換中英文、Alt+Shift轉輸入法或自定Hotkey直接切換到E ...
computer1975 發表於 2015-5-7 22:09



No。
不用3rd Party,嗰個Ctrl + Space只係開關輸入法。
輸入法開啟時,打中文;輸入法關閉時,打英文。
但係呢個好多時候都會Click住係度。打打下字,就會無法再切換。
所以,我先用3rd Party Software嚟確保呢個打字過程中,中英輸入法切換嘅順暢。

TOP

但係呢個好多時候都會Click住係度。打打下字,就會無法再切換。
mdws2002 發表於 2015-5-7 23:22


所以我自定Alt+Shift+1轉倉頡。Alt+Shift+5轉EN

TOP

所以我自定Alt+Shift+1轉倉頡。Alt+Shift+5轉EN
computer1975 發表於 2015-5-7 23:36


但係你呢個自訂方法,已經係改變咗由Windows 95以來一直嘅中文打字方式啦………

TOP

win7我都等佢好似xp咁多人用先轉...
win 10都應該好似win 7咁多人用 fix咗好多bug先考慮轉啦

TOP

暫時都係用住WIN7先,等日後WIN10穩定下來先轉

TOP

兩個都裝~XD

TOP

一定係Windows 7, 愈新愈少人用

TOP