對。
mdws2002 發表於 2013-1-31 14:42

唔該晒, 好彩醒起拿拿activate埋條wmc

TOP

本帖最後由 sunny08 於 2013-2-1 08:02 編輯

升級後就無左WINDOWS 7,咁不如下載90日開心版


重要日期

您必須在 2012 年 6 月 2 日到 2013 年 1 月 31 日期間購買合格的 Windows 7 電腦,才符合本優惠方案的資格。 註冊和訂購 Windows 8 升級版的最後日期為 2013 年 2 月 28 日  

TOP

我用 promo code 下載左 $119 win8 pro,不過未裝,依家係咪已經無 free 既 windows media center?

TOP

買左key,可唔可以2月28日後先安裝呢?

因為要用係mac vm度,而現在用vmware fusion 4/parallel 7 唔support win8,想等vm promotion 再買先安裝。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

ok. let me try pd 7 again.  I bought this last year's apple black friday, maybe 老番 because only less than $200 from Apple store.

TOP

想問仲有冇$119優惠?
有冇ching 可以俾個code來洗下?
謝謝!!!

TOP

請問如果我係 32bit windows 7 DOWNLOAD Windows 8 升級版. Microsoft 是不是只可給我 DOWNLOAD 32bit 版 WIN8 ? 但如果我想 DOWNLOAD 64bit 版, 可以點做 ?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 tim012 於 2013-2-28 20:18 編輯

Why Windows 8 cost 1,369 and Windows 8 Pro cost 2,339 for me? I just bought the promotion code from someone else? I have not even input the code yet after download the Windows8-UpgradeAssistant?

TOP