乜意思先?

老實講,今次維修加升級係用左好多錢...
車價只係$3880,但全部維修+升級就用 ...
sunhikari 發表於 2013-7-22 21:40



又係時候換車架

TOP

又係時候換車架
EyeOfMagic 發表於 2013-7-23 16:45

唔好玩
無返3-4年都唔會轉車架住...
太貴啦

TOP

賭贏了  

Tiagra大餅順利裝新車中


改左用外掛式前撥,加埋轉換器,順利裝上前撥


前Ti ...
sunhikari 發表於 2013-7-22 18:14


攻牙都做埋就值$200了......如果唔係,你只需要買個拆方芯餅工具(RMB20内),順手同一間買埋中空BB柄(RMB15),自己裝中空BB就再平少少

TOP

本帖最後由 sunhikari 於 2013-7-23 17:19 編輯
攻牙都做埋就值$200了......如果唔係,你只需要買個拆方芯餅工具(RMB20内),順手同一間買埋中空BB柄(RMB15 ...
kennylam777 發表於 2013-7-23 17:14



    攻牙即係?
就算有工具都無咁的技術啦...

TOP

本帖最後由 kennylam777 於 2013-7-23 17:34 編輯
攻牙即係?
sunhikari 發表於 2013-7-23 17:16



    你話個師父同你爆大個BB位丫嘛.....

不過我覺得奇怪既係,除咗BB30/BB86等新型嵌入式BB之外,BB孔徑應該冇改過? 我有架車由方芯換Octa link(花鍵), 再換中空都唔使搞車架個BB位的。

拆裝BB使乜技術......有工具就擰得郁,擰得郁就拆得,中空BB直情用手扭都扭得上。Shimano原廠有document任download, youtube都大把example。

拆方芯, 頂餅個工具只係RMB20内既嘢, 再買多個BB匙(RMB10)
http://www.youtube.com/watch?v=HSRS_rn5fEA

裝中空BB,仲簡單
http://www.youtube.com/watch?v=N9y3RlVRGz8

TOP

你話個師父同你爆大個BB位丫嘛.....

不過我覺得奇怪既係,除咗BB30/BB86等新型嵌入式BB之外,BB孔 ...
kennylam777 發表於 2013-7-23 17:21

係呀
如果你話攻牙係指呢樣
個價真係包埋

TOP

係呀
如果你話攻牙係指呢樣
個價真係包埋
sunhikari 發表於 2013-7-23 17:36



攻牙係咁樣的, 即係開螺絲牙/爆大原有螺絲牙
http://www.youtube.com/watch?v=D7CUVcE9v5g

你個車架原本用咩BB?裝個中空BB都要開大佢?

TOP

攻牙係咁樣的, 即係開螺絲牙/爆大原有螺絲牙


你個車架原本用咩BB?裝個中空BB都要開大佢? ...
kennylam777 發表於 2013-7-23 17:39

呢個真係唔清楚,因為原本係成車買入
只係知原裝大餅係用PROWHEEL 52T ALLOY CRANK
我諗個bb都係跟件的

TOP

呢個真係唔清楚,因為原本係成車買入
只係知原裝大餅係用PROWHEEL 52T ALLOY CRANK
我諗個bb都係跟件的 ...
sunhikari 發表於 2013-7-23 17:48



    Prowheel無論係中空或者方芯都係用最標準既BB的, 應該唔會有事先係。

TOP

Prowheel無論係中空或者方芯都係用最標準既BB的, 應該唔會有事先係。
kennylam777 發表於 2013-7-23 17:51

呢個真係唔知
要查真係搵返架原裝車查了
或者最快今晚睇返個舊bb乜size先知

TOP