其實要睇呔闊同體重
輕磅踩23c再打100psi以上
nelsonlee130 發表於 2019-1-25 08:30


一般23C都會要求打100PSI以上,否則好易爆
而家要係香港鋪頭買23C外軚,已經好難,迫人改用25C.........

TOP

回覆 32# sunhikari

印象中MICHELIN已經唔係
https://bike.michelin.com/en/advice/pressure

TOP

回覆  sunhikari

印象中MICHELIN已經唔係
nelsonlee130 發表於 2019-1-28 09:58


你睇返個表.......佢按公斤數去計
UNDER 50KG先打6BAR,即87PSI,但實際一般男性比較少係UNDER 50KG
50KG即110磅....除非做開好劇烈運動而且又矮又超鋼條,我識人有打跆拳的男仔,最輕都係得115磅

60KG已經係6.7BAR,已經差唔多100PSI(6.5BAR已經94PSI 7BAR就102PSI,按此推論)
故一般男性,按道理男性的確要最少打差唔多100PSI基本上無乜問題

女士另計........

TOP

你睇返個表.......佢按公斤數去計
UNDER 50KG先打6BAR,即87PSI,但實際一般男性比較少係UNDER 50KG
50KG即110磅....除非做開好劇烈運動而且又矮又超鋼條,我識人有打跆拳的男仔,最輕都係得115磅

60KG已經係6.7BAR,已經差唔多100PSI(6.5BAR已經94PSI 7BAR就102PSI,按此推論)
故一般男性,按道理男性的確要最少打差唔多100PSI基本上無乜問題
sunhikari 發表於 2019-1-28 11:47 AM


你都講得出有人115磅啦
咁乜野一般除非好少按道理啊
一炮過叫人打100psi以上係咪唔岩呀?
p.s.我就係60kg上下果批
打太高劈灣條呔根本唔咬地

TOP

回覆 34# sunhikari


    咁我80公斤應該打幾多?

TOP

回覆  sunhikari


    咁我80公斤應該打幾多?
abicycle 發表於 2019-1-28 20:06


佢寫最少要8BAR,按表睇係大約116PSI

TOP

回覆 37# sunhikari


    好既, 我試下, 我宜家都係打100-105, 可能打多少少

TOP

其實.......我好小打過100PSI
因為真係好唔舒服
我人65kg左右
前多數只打90 尾100
唔想爆咁多呔
其一係唔好見駁位唔好大大力直撞

一般路有時唔打得70-80psi照出.......

同埋其實open框唔太可以太高PSI
特別係open的碳框

http://cyclingtime.com/tw/documents/7019.html

http://www.sportslab.com.tw/board/29/detail?article_id=1006

TOP

本帖最後由 nelsonlee130 於 2019-1-30 17:22 編輯
其實.......我好小打過100PSI
因為真係好唔舒服
我人65kg左右
前多數只打90 尾100
唔想爆咁多呔
其一係唔好 ...
rx78_nt-1 發表於 2019-1-30 02:12 PM


我就係踩文章入面tufo牌嘅elite pulse 22c
粗略計1年踩左3-4000km都無穿過, 不過後呔夠期換

打高壓爽架, 翔東之類唔駛點劈灣打到145psi 飛到去
不過踩耐個人易攰, 同埋易受路面碎石影響
22c我正常唔過120
23c更低
25c個人輕磅踩落唔舒服, 感覺奇奇怪怪

TOP

我做過實驗, 25C打到115PSI, 已經爆左胎...

都係打到105算了...

TOP