回覆 ckarea
XX兄, 想請問你壞過波箱未先? 如果未就吾好話好易壞。
吾洗google 都記得大與山有加巴士 ...
edl0025 發表於 2017-1-17 17:27 
你講巴士, 不如講埋貨櫃車, 吊車, 坦克?
波箱已壞過DSG, 所以唔會想傷害波箱
我一早講左, 正確既手動拖波係無錯既, 一直都咁講
只係電腦自動波已經設計好幫你拖波, 係無必要手動去搞佢
無自動拖波既車, 當然要手動去拖波, 完全無講過唔使拖波
我一直講 "自動拖波" 已經夠用, "手動拖波" 係非必要
你要講1%既特殊情況用巴士係阿爾卑斯飛落黎, 又話會腳軟, 唔通我又話轉波會手軟?
已經證明你地搵野黎講
100 km 拖1波 唔會傷波箱
即係好似D人話 "吸煙係唔會傷肺", 有人日日吸煙都可以一百歲命, 自己呃自己
你試過吸煙死未先? 未試過唔好話吸煙唔好, 你邏輯好膠, 笑死
人身攻擊, 因為你無道理, 只能夠靠人身攻擊安慰自己 |