話說近來一啲嘅日本車
個波閘將檔位排成PRNDSB甚至PRNDB就算



我很好奇閣下揸緊架咩車
識"自動 ...
kanduki 發表於 2017-1-18 00:52



    哈哈笑死我, 兜到去腳軟, 不如話你有香港腳

你成日雙手係軑盤唔通會手軟?

TOP

本帖最後由 ckarea 於 2017-1-18 10:04 編輯
回覆  ckarea

高速轉極低波 - +/- 波要一個一個j波轉, 點可以一野去到最低波。

快d 去大昌行試下車先 ...
edl0025 發表於 2017-1-17 17:51



    梗係一個一個轉啦, 玩頭文字10歲小朋友都知啦, 講緊極短時間轉落去, 咁都要講?

你已經無道理, 咁既野都搵黎講, 真失敗

TOP

回覆  ckarea

XX兄, 想請問你壞過波箱未先? 如果未就吾好話好易壞。

吾洗google 都記得大與山有加巴士 ...
edl0025 發表於 2017-1-17 17:27


你講巴士, 不如講埋貨櫃車, 吊車, 坦克?

波箱已壞過DSG, 所以唔會想傷害波箱

我一早講左, 正確既手動拖波係無錯既, 一直都咁講

只係電腦自動波已經設計好幫你拖波, 係無必要手動去搞佢

無自動拖波既車, 當然要手動去拖波, 完全無講過唔使拖波

我一直講 "自動拖波" 已經夠用, "手動拖波" 係非必要

你要講1%既特殊情況用巴士係阿爾卑斯飛落黎, 又話會腳軟, 唔通我又話轉波會手軟?

已經證明你地搵野黎講

100 km 拖1波 唔會傷波箱

即係好似D人話 "吸煙係唔會傷肺", 有人日日吸煙都可以一百歲命, 自己呃自己

你試過吸煙死未先? 未試過唔好話吸煙唔好, 你邏輯好膠, 笑死

人身攻擊, 因為你無道理, 只能夠靠人身攻擊安慰自己

TOP

有種人以為搶到最後一個發言就等於贏, 所以雖然冇point 但係會不斷reply.
公道自在人心, 大家都可以抖抖, 比佢"贏"啦.

TOP

有種人以為搶到最後一個發言就等於贏, 所以雖然冇point 但係會不斷reply.
公道自在人心, 大家都可以抖抖,  ...
yip144 發表於 2017-1-18 10:14



    當有人知道自己錯, 就會開始講其他野, 好似你咁

又冇point, 又唔服氣

TOP

本帖最後由 edl0025 於 2017-1-18 11:16 編輯

回覆 113# ckarea
給容易受傷的波箱:

又係你自己問有冇香港有冇煞車過熱出意外... 而家又要吾計巴士....


100 km 拖1波 唔會傷波箱 <-- 你快D 試下先啦......  你都要試到至知傷波箱  , 都入吾到點會傷到....


波箱已壞過DSG --> 好明顯係VW 受害者... DSG 吾洗拖波 都大把出事... 你換左架車就知到冇問題啦..

    揸得VW 係人都知DSG 會出事.

    真係"又要揸VW出嚟威, 又怕整波箱."


1%既特殊情況 --> 咁你落100次山, 未要死一次....?
吾好話1% ....車出事0.01% 都叫多.....

吾好講D 吾講D.......ching 不如你教下大家係高速公路過前車... 係吾係吾KICKDOWN 轉波吾用高轉.... ??




除左上帝重有邊個贏到你.......

TOP

本帖最後由 edl0025 於 2017-1-18 11:49 編輯

回覆 115# ckarea


    完來係ckarea係揸 2009 VW golf comfortline 1.4 TSI, 吾怪得要換波箱,

你個FD 都明玩你,賣架咁車俾你...

你個DSG波箱睇番你D POST, 如果真係換左都係最近.吾怪得,咁大火.......


重要問人點揸, 又要問係吾係要用N波空波滑行

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... highlight=%2Bckarea

完來你都幾攪笑.....吾洗找煞車OVERHEAD 意外啦..  以下係你個POST 內容
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
LOGO:

教人用N波落斜路完全不負責任,我自己試過有年去和合石山頂拜完山,
全程用D波加迫力落斜,落到去山腳閘口,迫力過熱失效,好彩冇車同人咋,嚇死我,我之後年年拜山落斜都有陰影,次次都用L波落去,重話用N波落斜慳油,想死就試
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
ckarea:

原來咁危險, 我學車係外國無教呢樣野

以後都係用返D波算, 安全重要
-------------------------------------------------------------------------------------------------------



你都幾好火..... 有D CHING 教下你... 一有意見不合就要人認錯, 又話人小學雞, 并底之蛙...

屋企人俾錢你去外國讀書, 就應該讀好D... 千其吾好讀吾好書..... 連玩車都玩吾好....

你再去AUSSIE 話我知, 我過嚟教你玩車....

TOP

其實我個人認為[AT私家車]係冇需要落斜拖波呀,香港都冇咩路有咁長斜呀,
同埋你唔會一直長踩brake唔放掛?踩下鬆下都已經夠keep速度啦(brake應該唔會過熱)
至於咁車廠整+ -波黎做咩?賣點啦,駕駛樂趣啦,我自己就會過車時用下,-波轉數加左,踩就過,聽下engine聲過下引咁.

當然落斜拖波唔係錯,我只係覺得私家車冇需要姐,我就會少D攪個波箱電腦囉,上手嫁benz clk就係死波箱入土為安...

TOP

回覆  ckarea


    完來係ckarea係揸 2009 VW golf comfortline 1.4 TSI, 吾怪得要換波箱,

你個FD 都明 ...
edl0025 發表於 2017-1-18 11:34


比你挖埋佢D post 出黎笑死我了

TOP

回覆  ckarea


    完來係ckarea係揸 2009 VW golf comfortline 1.4 TSI, 吾怪得要換波箱,

你個FD 都明 ...
edl0025 發表於 2017-1-18 11:34



    哈哈, 見到你咁認真, 仲要去人肉搜尋

多謝你講出重點, 我就係做哂正確research, 所講既都係事實, 唔似你咁無知

最重要係安全, 你中意玩廾送死既就唔阻你屋企人傷心

唔岩既會認, 空波係錯就會大大聲講出黎

岩既就一定理直氣壯, 只會講道理

唔似你, 衰左 100km 轉1波唔會傷車, 波箱唔會壞 就死都唔認

有 "自動拖波" 無必要 "手動拖波" 這個是非常理直氣壯的

你教人玩車? 哈哈, 你害死自己就算喇, 唔好害人害物, 條燈柱都有價值過你

TOP