tonyk3388 當前離線
進階會員
我見ssp賣$850...有o的心動 ching..其實呢隻野ok嗎??? yukyuk909 發表於 2013-8-31 14:52
TOP
washushulu 當前離線
中級會員
我尋晚簡單試過覺得雙cam版質素差d (可能因為要同時錄兩條片) 所以你唔好衝動住,等我出左片你諗清楚先 ... tonyk3388 發表於 2013-8-31 15:54
yukyuk909 當前離線
初級會員
wueddie 當前離線
個人感想: 前後cam質素唔及單cam,G7單cam版清過我隻好多 不過我認為前後cam有用過超清… 大家自行取捨。 ... tonyk3388 發表於 2013-9-1 23:03
BEpsilon 當前離線
我就覺得前後都有緊要過勁清,但係睇人人要求唔同。 tonyk3388 發表於 2013-8-31 15:54
bon2688 當前離線
alex123 當前離線
自己拉線係咪都唔係太難??? 比電位照用返煙插位定拉線去邊度呢?? 我都係覺得係一個紀錄為主 睇 ... yukyuk909 發表於 2013-9-2 09:22