我見ssp賣$850...有o的心動
ching..其實呢隻野ok嗎???
yukyuk909 發表於 2013-8-31 14:52


我尋晚簡單試過覺得雙cam版質素差d (可能因為要同時錄兩條片)
所以你唔好衝動住,等我出左片你諗清楚先…XD
我就覺得前後都有緊要過勁清,但係睇人人要求唔同。

TOP

我尋晚簡單試過覺得雙cam版質素差d (可能因為要同時錄兩條片)
所以你唔好衝動住,等我出左片你諗清楚先 ...
tonyk3388 發表於 2013-8-31 15:54



我又真係無諗過要裝後cam係因為撞車黨...所以淘左隻前cam咋

TOP

我尋晚簡單試過覺得雙cam版質素差d (可能因為要同時錄兩條片)
所以你唔好衝動住,等我出左片你諗清楚先 ...
tonyk3388 發表於 2013-8-31 15:54


明白...唔該晒

TOP

個人感想:
前後cam質素唔及單cam,G7單cam版清過我隻好多
不過我認為前後cam有用過超清…
大家自行取捨。

TOP

有沒有晚間測試?

TOP

個人感想:
前後cam質素唔及單cam,G7單cam版清過我隻好多
不過我認為前後cam有用過超清…
大家自行取捨。 ...
tonyk3388 發表於 2013-9-1 23:03



    自己拉線係咪都唔係太難???
比電位照用返煙插位定拉線去邊度呢??
我都係覺得係一個紀錄為主
睇到車牌唔太過份都ok

TOP

我就覺得前後都有緊要過勁清,但係睇人人要求唔同。
tonyk3388 發表於 2013-8-31 15:54

我覺得最起碼係所影到的車牌要清楚。Thanks for sharing!

TOP

「我覺得最起碼係所影到的車牌要清楚。」Agree:這就是買cam的理由。

TOP

NT96650定係G7好D呢?

TOP

自己拉線係咪都唔係太難???
比電位照用返煙插位定拉線去邊度呢??
我都係覺得係一個紀錄為主
睇 ...
yukyuk909 發表於 2013-9-2 09:22


我第一次膽粗粗自己裝
都係半個鐘搞掂,你搵手拉一拉d裝飾版邊位/膠邊位,大約就會見到邊到收埋d線

TOP