Hidekii 當前離線
進階會員
樓上師兄有中港牌/用車是 bba 或以上級別? t1174-3 發表於 2014-10-22 13:56
可能有人取走你部車既傳票,放在自己部車既車頭。 smallfry 發表於 2014-10-22 14:40
TOP
子樂 當前離線
打雜阿四
Super Moderator
某8號波剛發出 九龍城迴旋處 有架26 灣位訓低 個司機"線"到去我車底 好在我係讓線停緊 ... 奠老旗合 發表於 2014-10-22 14:46
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
wueddie 當前離線
t1174-3 當前離線
當時只係一架普通既z33, 普通車牌, 星斗市民 冇可能, 因為事隔成年都未收到信 而我泊既時候前面係冇車, ... Hidekii 發表於 2014-10-22 14:53
ivanng213 當前離線
ivan..
du0449 當前離線
中級會員
前兩日先遇過元朗站樓下逆線... 之前試過泊街邊, 前後既車都抄晒牌, 係我個架冇抄... *本人非警察/公務員, ... Hidekii 發表於 2014-10-22 13:11
係加國....上hwy行130 點知被部無著燈ge 岩呠輪斯過左我頭..... lyh1993 發表於 2014-10-22 15:48
strivekin2 當前離線
https://lh3.googleusercontent.
岩呠輪斯哈哈笑左,原來係鷓鴣! du0449 發表於 2014-10-22 06:50 PM