我2月中 約左聽日驗    燒多兩注香 靈靈性性

TOP

間間唔同日期   盡快打去問 依家電話約就得
奠老旗合 發表於 2015-4-29 16:01



    無相熟車房 自己去驗要搞幾耐?
有信心PASS 03年尾期honda ES8 全原裝 冇病冇痛

TOP

無相熟車房 自己去驗要搞幾耐?
有信心PASS 03年尾期honda ES8 全原裝 冇病冇痛 ...
改咩名好 發表於 2015-4-29 16:18



    你有信心 約左期 揸去驗車中心, 牌簿加$530  等一個鍾就搞掂

我岩岩驗好呢架(剛拎回車)  都係03 ES8   我自己好有信心 但差D就肥左

TOP

無相熟車房 自己去驗要搞幾耐?
有信心PASS 03年尾期honda ES8 全原裝 冇病冇痛 ...
改咩名好 發表於 2015-4-29 16:18


全原裝問題不大, 真係有問題的話都係正常保養點都要換, 搵車房驗都幫唔到手

TOP

我4月港島東驗車要成$2500, 仲要唔係快期
下年自己攪

TOP

你有信心 約左期 揸去驗車中心, 牌簿加$530  等一個鍾就搞掂

我岩岩驗好呢架(剛拎回車)  都 ...
奠老旗合 發表於 2015-4-30 11:02



    可能會比車房搞都唔定、有信心 但未必就到時間
玩埋今年可能換架大匹D既 今日去大山飲茶、八鄉方向上、3個人+車尾1箱水、差D要用1波上

TOP

我今年21/1 book 17/3 DCH 大昌行, 早兩個月book

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 15# rockie577


    我早幾日先係九龍驗完
我要2800
我想知點樣自己驗
同埋有無方法知道自己去驗過唔過到
我係04jazz

TOP