其實試車咁短時間試唔到乜野   有毛病好多時都要渣完一輪先發現
我果部就有D 咁既問題 ...
love19901109 發表於 2015-6-3 18:03



    有D咩問題???

TOP

I am now placing my ads in 28car ... Up to this moment ... there is only 1 real potential buyer ...  ...
piggyman 發表於 2015-6-3 18:13


shop-buyers???

TOP

the seller said that not crash .
put it to check .
found have crash.
lost my time and more for che ...
hunterhk 發表於 2015-6-3 20:03


我都聽過類似 部車係水貨 買家問車主有無撞過 賣家話無 上架先知成個尾駁過

TOP

回覆 11# lancer_999100
打南磨有聲  電壓唔穩定   頭避震有聲  ... 不過架車平所以用壞就算  
日本車都無咩大問題   撞過果D其實一開車頭再睇車底都睇到晒  除非手工好好

TOP

利申28買車同擺車都試過

買車:
冇錯, 好多都唔係真盤, 好多係壓價盤, 另外好多係車行盤, 撞完整到好靚仔 ...
棋靈王~藤原佐為 發表於 2015-6-3 19:34


我都試過賣車 真係咩人都有 成10年車 賣幾萬蚊 有條友搵車房睇係咁彈
心諗成10年車 要完美就去買新車啦

TOP

回覆  lancer_999100
打南磨有聲  電壓唔穩定   頭避震有聲  ... 不過架車平所以用壞就算  
日本車都無咩 ...
love19901109 發表於 2015-6-3 20:20



   oh 依D執返好都唔平 你買左幾錢? 有無搵車房上架?

TOP

回覆 16# lancer_999100
無搵車房搞... 諗住試下應該都無問題掛   兩皮野 ES8 之嘛   加上前車主話有做保養

TOP

回覆  lancer_999100
無搵車房搞... 諗住試下應該都無問題掛   兩皮野 ES8 之嘛   加上前車主話有做保養 ...
love19901109 發表於 2015-6-3 20:28


放南個D例牌話有做保養   如果買幾萬蚊車下下上架都幾金下

TOP

回覆 18# lancer_999100
所以我都諗遲D換車先傾好晒岩先上架再買   但唔知上架睇唔睇到呢D毛病...  
佢唔係成日出事   撞岩我試車果陣無事  買左之後行一陣就出事

TOP

回覆  lancer_999100
所以我都諗遲D換車先傾好晒岩先上架再買   但唔知上架睇唔睇到呢D毛病...  
佢唔係成 ...
love19901109 發表於 2015-6-3 20:38



但起碼搵車房上架睇左 應該唔會有咩大問題  同埋千其唔好買有改裝過既車 車房都咁同我講

TOP