本帖最後由 唔識電腦人 於 2015-6-11 14:06 編輯
個人觀點:
其實只要後面司機有足夠既停車時間, 停車距離,
而你覺得自己主線, 有優先權唔停車, 而從後撞到前面, 咁已經係不小心駕駛
所有司機係有責任避免意外發生
所以你解釋唔到你點解停唔到車, 基本上已經走唔乜.
除非你係條公路度行緊80, 突然有部車行緊20係你5米前面CUT出黎, 咁樣就證明到你真係冇足夠停車時間距離去避免撞到前面. 但大前提都係要你冇超速
因為個問題係對方犯錯, 而你係有能力避免呢個意外, 但你冇咁做到, 所以你都係錯 |