wirzers 當前離線
中級會員
TOP
alanhippo 當前離線
進階會員
回覆 madmacuser 唔使咁貴. 出街換7000蚊一枝 不過 S class d 電子野壞起黎都幾恐佈 ... wirzers 發表於 2015-11-26 11:41
lovercharlene 當前離線
Banned
ckkong97 當前離線
間呎II 號
特級會員
呢個年代講真呀...渣住5想上車 十年日本 JAZZ 都係剛剛好炸. JAZZ = BENZ ... lovercharlene 發表於 2015-11-26 13:12
AndrewZ2 當前離線
mocha_boy 當前離線
pkhwong 當前離線
想買架樣靚仔,安全,最好唔太食油嘅,under 50k。唔知有咩好介紹呢?暫時心水係2004凌志rx300. ... henryaus 發表於 2015-11-24 22:27
ckshum 當前離線
henryaus 當前離線
初級會員