回覆 3# madmacuser
唔使咁貴. 出街換7000蚊一枝
不過 S class d 電子野壞起黎都幾恐佈

TOP

回覆  madmacuser
唔使咁貴. 出街換7000蚊一枝
不過 S class d 電子野壞起黎都幾恐佈 ...
wirzers 發表於 2015-11-26 11:41


有邊架 "樣靚仔,安全,最好唔太食油嘅,under 50k" 電子野壞起黎唔恐佈 ?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢個年代講真呀...渣住5想上車  十年日本 JAZZ 都係剛剛好炸.

JAZZ =  BENZ ...
lovercharlene 發表於 2015-11-26 13:12


    jazz/fit 真係好保值,6年前買04 fit七萬二手水貨香港首次登記,三年後仲值五萬,而家都仲有四五萬值 好似無跌過價咁

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買架04/05年Benz C200囉

TOP

樓主,你又要靚仔,又要安全,又要慳油,又要平,邊有可能!
安全就一定係歐洲車啦,但歐洲車就一定食油啦,除非係近幾年的歐洲車
你要的話咪 02-04 嘅 Benz c200 同 BMW 318i 囉,應該都唔會太食油,
$1.2-1.5/I'm 左右
唔好考慮 s-class 喇,整死你呀,s class係電子避震,一套的,無得分開逐支整,一整就成套整,閒閒地都幾萬埋單,s320已經好大食,仲要s500,入油入到你驚

TOP

想買架樣靚仔,安全,最好唔太食油嘅,under 50k。唔知有咩好介紹呢?暫時心水係2004凌志rx300. ...
henryaus 發表於 2015-11-24 22:27

RX300 ok 喇,唔好諗果 d 十幾年歐洲車呀。

TOP

我覺得50k買部十年歐洲車大概合樓主要求,但講到安全,唔知樓主會唔會每年比10-20k返原廠保養維修

TOP

多謝各位意見,令小弟學倒唔少嘢。

TOP