行獅隧八蚊都話唔想比,如果叫你行西隧咪等同攞你條命?!?
tamama120 發表於 2016-3-16 08:52



    楂車成日要計住隧道錢真係好辛苦,冇晒駕駛樂趣

TOP

女友想星期六開車出去旺角買野,但唔知應該行邊條路

1. 行山路大埔道出
2.行獅子山(比錢過,唔太想)

有冇話 ...
btgirl1231 發表於 2016-3-15 23:01

試過一次落雨行大埔道入沙田,過陣車速都係5X到都冼胎越線,好彩車速唔快所以好快修正返,冼完之後行3X-40。
近排天雨路滑,小心。

TOP

突破盲腸


大家唔好太認真

TOP

我諗到的反而係星期六出旺角有無位泊
仲有點解唔行吐露港出到沙田先上埔道

TOP

我諗到的反而係星期六出旺角有無位泊
仲有點解唔行吐露港出到沙田先上埔道 ...
hihihellohihi 發表於 2016-3-16 10:03



    有兩個人,可以一個楂車,另一個去買野,唔駛泊車

TOP

回覆 15# 必思


    要好多油錢架..咁樣

TOP

本帖最後由 hihihellohihi 於 2016-3-16 10:32 編輯
有兩個人,可以一個楂車,另一個去買野,唔駛泊車
必思 發表於 2016-3-16 10:10

但女王買野無人陪會嬲的仲有係旺角揸車好費神,仲辛苦過陪女王

TOP

其實要睇你去旺角邊度
去新世紀, 花墟就梗係獅隧
去上海街朗豪果邊我會行大埔道

其實鍾意揸車的人應該鍾意行大埔道, 一來慳8蚊, 二來條路好好揸, 同埋其實好方便好快
過左薩凡納之後直去直入彌敦道又得, 轉落欽州街經荔枝角道渡船街入旺角又得
獅隧落旺角, 亞皆老街近旺角東站果度可以塞你十幾分鐘

TOP

但女王買野無人陪會嬲的仲有係旺角揸車好費神,仲辛苦過陪女王
hihihellohihi 發表於 2016-3-16 10:21



    旺角泊車咁貴,樓主會心如刀割

TOP

行獅隧八蚊都話唔想比,如果叫你行西隧咪等同攞你條命?!?
tamama120 發表於 2016-3-16 08:52



    我元朗人, 自己一個揸出旺角就屯公
同gf, 梗係大欖

TOP