本帖最後由 Umaru 於 2016-10-26 10:50 編輯
再考過路試....你學院唔係有D重考優惠既咩?
你千其唔好走左去又搵另一間再過曬全部重考, 浪費時間同金錢, 重新一個課程最少都要洗多你1萬左右
香駕比你重考試約5K得7堂(已包路試租車), 其實已經唔貴, 通常玩多3堂再補多2堂就一定得, 5K+自己出去搵CFU補多2堂 都係最多洗多 7000左右, 話唔定你知道上次差少少, 3堂就已經熟番曬
唔好浪費左你筆試同乙部既成果
只要比多D信心一定得, 第1次考係極緊張極易出錯, 但當你考過一次後就有經驗有D咩位唔會再錯, 再加多D信心就好穩陣
PS: 如果你真係操控唔到棍波車, 你就算出面報幾多個課程都唔會易過關, 不如先退一步考左個自動波後熟悉路面情況, 1年再報波棍
肥佬唔係絕望, ME都係肥路試PART, 報重考優惠3堂+補多1堂就有番曬信心, 起碼已經操熟架車, 只要慢慢留意路面好小心咁渣做足步驟
到時候攞到個牌, 渣跑車威威你方有人知你肥過咩 |