Ching, 尋日好似係彩虹村見到你, 架車好靚仔
marcofung 發表於 2017-9-4 16:00


尋日唔係我揸

TOP

講真其實VW MK5 GTI 年紀有返咁上下,
話俾你聽無嘢整你都唔好信啦,
但係又唔係好似D人講到咁多問題,
...
arrychiu 發表於 2017-9-1 17:56


收到,多謝。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

最怕死波廂
wingjoey 發表於 2017-11-7 01:27


好彩到依家行咗 3000 Km 都唔覺有咩問題,
尋日架 Clubsport返去 check 車順便問咗,
60個月後返去 Check 車換油有6折,
二千零蚊包機油油格,我覺得幾抵,
佢話就係怕出面D車房亂咁整,
寧願平啲吸引啲舊車主返去原廠check車

TOP

VM又真係幾平,係FB見到有架POLO 2014年放緊8萬8
不過新車都好似13萬到...

TOP

本帖最後由 misugi 於 2017-11-7 13:22 編輯
VM又真係幾平,係FB見到有架POLO 2014年放緊8萬8
不過新車都好似13萬到...
carl.20150508 發表於 2017-11-7 12:08



Polo新款都出左喇,用MQB,大架左,1.0 3缸 turbo 扭力話20kgm,而家貪平買呢代會後悔…

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP