jazz2014 當前離線
進階會員
公屋先有閒錢養靚車... 私樓淨係供樓都無左大部份, 養車都係養平野多.... ... ckkong97 發表於 2018-3-26 20:50
TOP
Sempron2400+ 當前離線
最叻蛇王
lai.areon 當前離線
中級會員
mo9394 當前離線
特級會員
好出奇 我住緊個到私人花園入場都要6球半 我就泊a區 ,a區車場位十幾部車 最貴架都係q3 cla ,其他都係noha ... jazz2014 發表於 2018-3-26 19:28
mickey1234 當前在線
其實有能力買呢d車點解仲要霸住公屋車位呢 lai.areon 發表於 2018-3-27 12:53
擺明司機啦 有時去泊啲公屋場,見到月租位有勞斯萊斯,位細車大,真係辛苦個司機 ... mickey1234 發表於 2018-3-27 20:23
manling 當前離線
bei6266 當前離線
攝影夢 當前離線
初級會員
Steven 當前離線