C27 硬件上同C26 尾期冇乜分別, C26仲有天幕

TOP

C27 日本 facelift了

TOP

斟到廿幾萬架車又無咩既, 我會揀2手~

TOP

出面借唔使平息之外,仲唔使一定買全保。。如果你無NCD.都差幾多下。。
ayfong 發表於 2019-8-18 09:32

30幾萬既車 你都唔買全部 下次講聲你泊那邊

比人老爆連車拖走 返左錦田 就好笑

三保唔包老爆

TOP

C27 硬件上同C26 尾期冇乜分別, C26仲有天幕
rockie577 發表於 2019-8-18 15:05

c26 software 冇咁好wor ....360cam 個d

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

c26 software 冇咁好wor ....360cam 個d

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
harriswan 發表於 2019-8-20 08:05


而家差價十萬? Serena 車身窄,唔難泊 (曾經有c26, 後cam 加前sensor 夠晒)

TOP

c26 software 冇咁好wor ....360cam 個d

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
harriswan 發表於 2019-8-20 08:05



如果揸C26/C27都要靠360CAM, 咁司機手車真係有排要操
早排係日本用左C27成個星期, 坦白講架車闊度同架普通1500仔/JAZZ果D差不多, 長又長唔過D中房, 預鬆少少位, 架車呔軨細好好扭, 揸落真係唔覺比起架JAZZ/NOTE輪盡幾多~
鏡又大大塊其實好好睇位, 我係日本果架都無360CAM, 但有前後CAM, 反而車頭前CAM有時有D用就真~

TOP

如果揸C26/C27都要靠360CAM, 咁司機手車真係有排要操
早排係日本用左C27成個星期, 坦白講架車闊度同架普 ...
stevechau 發表於 2019-8-20 10:28

唔係丫 我舉例ja 除左360cam 仲有其他ga ma

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

唔係丫 我舉例ja 除左360cam 仲有其他ga ma

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
harriswan 發表於 2019-8-20 12:48

Tic Tac Side Doors
Dual Back Door
360 degree camera
Sliding 8th seat/Centre arm rest
6 USB ports
Rear row side door button

呢d

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)

TOP

Tic Tac Side Doors
Dual Back Door
360 degree camera
Sliding 8th seat/Centre arm rest
6 USB ports
R ...
harriswan 發表於 2019-8-20 12:49


Dual Back Door 又幾好用既, 值唔值10萬就見仁見智

TOP