c26 software 冇咁好wor ....360cam 個d
via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
harriswan 發表於 2019-8-20 08:05 
如果揸C26/C27都要靠360CAM, 咁司機手車真係有排要操
早排係日本用左C27成個星期, 坦白講架車闊度同架普通1500仔/JAZZ果D差不多, 長又長唔過D中房, 預鬆少少位, 架車呔軨細好好扭, 揸落真係唔覺比起架JAZZ/NOTE輪盡幾多~
鏡又大大塊其實好好睇位, 我係日本果架都無360CAM, 但有前後CAM, 反而車頭前CAM有時有D用就真~ |