本帖最後由 kanduki 於 2023-2-22 16:36 編輯

回覆 8# red666devil


MX5咁嘅車
2.0NA已經係大機器版本唻

去到ND呢代 標準版祇係配1.5NA
終於減肥到一噸以下

TOP

第五項,非獨立懸掛,有乜好處,除左減成本?

TOP

第五項,非獨立懸掛,有乜好處,除左減成本?
blkbd5 發表於 2023-2-23 03:52



佔用空間較少?

減成本已經係無敵好處

TOP

本帖最後由 red666devil 於 2023-2-23 07:59 編輯
回覆  red666devil


MX5咁嘅車
2.0NA已經係大機器版本唻

去到ND呢代 標準版祇係配1.5NA
終於減 ...
kanduki 發表於 2023-2-22 16:34


我見台灣同埋馬來西亞班MX-5車主,自己加機械增壓

2.0T + FR + 6AT/MT + 車闊大過車高505mm + 獨立懸掛系統(前/後) = 完成

TOP

不死腳車要用4AT

via HKEPC Reader for Android

TOP

我見台灣同埋馬來西亞班MX-5車主,自己加機械增壓

2.0T + FR + 6AT/MT + 車闊大過車高505mm + 獨立懸掛 ...
red666devil 發表於 2023-2-23 07:58


6AT唔係common d?

TOP

不死腳車要用4AT  

via HKEPC Reader for Android
lyh1993 發表於 2023-2-23 08:13



    6AT唔係common d?

TOP

神之腳車 - Model 3 SR

唔洗入油
唔洗換油
唔洗換迫皮
唔洗定期返廠保養
平牌費又唔洗丟親戚面子

TOP

6AT唔係common d?
red666devil 發表於 2023-2-23 09:10


6AT 多數各廠係有自家技術, 4AT/5AT 就比較大路. 如果計地獄車就 4AT 易整好多, 係高速用油較多比較差.

TOP

第五項,非獨立懸掛,有乜好處,除左減成本?
blkbd5 發表於 2023-2-23 03:52



架車孭重磅果陣
非獨立懸掛仍然將車輪定位維持同空載相約
獨立懸掛處於相同情況
對轆多數會變成八字腳咁
而令條呔接地偏哂向內側度

TOP