原帖由 backspacehk 於 2009-5-30 12:29 發表
試過hi 花停車場條柱.... =.=


你架車好似傷o的喎

TOP

冇~~~~

TOP

我都奶過野,都係無CCTV

TOP

有 , 想逃走與唔想之間....

不過大大鑊又有CCTV我都會留電聯既...

不過通常都即閃架啦
香港人 , 心照啦

[ 本帖最後由 紙羊 於 2009-5-30 21:02 編輯 ]

TOP

原帖由 yamada.kazuki 於 2009-5-30 12:42 發表
掉番轉自己架車被人撞到就實鬼殺咁嘈
自己撞到人地架車就拿拿聲走
唉..... 為何這樣.............


負責任的『表現』

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

俾人hi多....tmd...所我都係泊邊位多...hi都係hi一邊...Orz
未試過hi柱hi車撞野

[ 本帖最後由 ken22098 於 2009-6-3 17:10 編輯 ]

TOP

架車渣左幾年, 比人整花兩條 加 比門撞凹大大小小有十幾個凹

TOP

試過..轉彎差少少..隊前左人地架車幾寸

TOP

聽聲停?試過。。
開車前孟飲都試過

TOP