「我覺得最起碼係所影到的車牌要清楚。」Agree:這就是買cam的理由。
bon2688 發表於 2013-9-2 19:56


之前見過有人講得o岩的,幾個車位外既車,根本唔會撞到你,睇到車牌除左用黎擺上網share ,其實無作用。
後cam為例,質素好差,不過一個車位左右見車牌,收貨有餘。

到有咩事真係touch wood俾人撞到你,對方架車已經埋左黎,到時幾唔清既cam都影到了。
所以我自己認為,wide比遠方清重要。

TOP

NT96650定係G7好D呢?
alex123 發表於 2013-9-2 20:34


如果淨係計畫面清,我睇其他師兄d片就覺得單cam既NT96650清d

TOP

有沒有晚間測試?
wueddie 發表於 2013-9-2 00:46


剛up左
唔好對雙cam有太大期望…要清既都係買返單cam吧

TOP

本帖最後由 ckyp 於 2013-9-6 10:13 編輯
剛up左
唔好對雙cam有太大期望…要清既都係買返單cam吧
tonyk3388 發表於 2013-9-4 23:04


THX ching..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問C HING 這個雙鏡幾錢?
吹水王 發表於 2013-9-6 11:16


淘寶淘返黎,6百蚊~

TOP