斯文車15"軨用PS3.....大家覺得好唔好....主要係想舒服同靜

TOP

斯文車15"軨用PS3.....大家覺得好唔好....主要係想舒服同靜
ttboy-max 發表於 9/8/2014 14:25


PS3 ok, popular choice.

TOP

斯文車15"軨用PS3.....大家覺得好唔好....主要係想舒服同靜
ttboy-max 發表於 2014-8-9 14:25


PS3 係斯文呔, 無問題

TOP

回覆 20# citibatter

人工每條加$100,$780好似都抵wor

TOP