我自用, 都一定係未睇車先講價.
舉例, 賣家開12萬, 我得10萬budget.. 我一定同佢講左十皮得唔得先.
唔係, 我出來睇車, 啱, 開10皮, 賣家又諗住係12既, 浪費大家時間.
另外同佢講價叫我睇左車先. 我問你十個有冇得諗, 你叫我睇, 我就預你有得諗. 如果你話唔得, 快快趣就搵第二個盤. 到時出到來, 啱, 十個, 唔肯, 又係發瘟.
>4. 車都無睇就話好有興趣, 超級有興趣等等, 一還個價就即刻 offline 唔覆
同樣道理, 如果架車係啱心水, 最緊要係啱色, 或者option啱, 超級有興趣.. 但如果傾唔啱價冇反應都好正常. 當然, 禮貌上都同你講聲同心水價有出入. 反而二手佬面皮會超厚同你係咁講價. |