本帖最後由 kanduki 於 2015-6-3 21:12 編輯
個人抱住有事就劏嘅心態
向廿八度買過兩架唔使一萬嘅舊車
第一次買架323就係堅私放
接手後發現皮帶響同埋後座底有玻璃碎之外就無咩嘢
不過去過EPC車聚同埋玩咗個半月後
向工作上俾人"老奉"過頭
一氣之下送咗佢去劏場+罷駕半年
之後又想返揸車
又上廿八捃
先睇一架N16
不過個殼有好鏽點同成錶板都係菸灰所以無要
跟住又見到架B14
睇相擺緊爛地就索性問對方架車擺邊之後就自己睇咗先
覺得仲ok就趕向過年前同佢交收
到過戶果陣先察覺係疑似森x美嘅sales唻
(交談中個人提及有打算買新車佢就係咁推薦佢代理啲車 )
接手後除咗錶板有時無哂信號之外就無咩嘢
之後又去過EPC車聚同揸咗半年後
由於新車到同牌費完結
亦送埋佢去劏場 |