本帖最後由 kanduki 於 2015-6-3 21:12 編輯

個人抱住有事就劏嘅心態
向廿八度買過兩架唔使一萬嘅舊車

第一次買架323就係堅私放
接手後發現皮帶響同埋後座底有玻璃碎之外就無咩嘢
不過去過EPC車聚同埋玩咗個半月後
向工作上俾人"老奉"過頭
一氣之下送咗佢去劏場+罷駕半年

之後又想返揸車
又上廿八捃
先睇一架N16
不過個殼有好鏽點同成錶板都係菸灰所以無要
跟住又見到架B14
睇相擺緊爛地就索性問對方架車擺邊之後就自己睇咗先
覺得仲ok就趕向過年前同佢交收
到過戶果陣先察覺係疑似森x美嘅sales唻
(交談中個人提及有打算買新車佢就係咁推薦佢代理啲車)
接手後除咗錶板有時無哂信號之外就無咩嘢
之後又去過EPC車聚同揸咗半年後
由於新車到同牌費完結
亦送埋佢去劏場

TOP

個人抱住有事就劏嘅心態
向廿八度買過兩架唔使一萬嘅舊車

第一次買架323就係堅私放
接手後發現皮帶響 ...
kanduki 發表於 2015-6-3 21:09


唔使一萬嘅舊車當租車錢都抵  森x美都賣D平車??

TOP

回覆 21# kanduki
錶板有時無哂信號 即係無晒車速果D?

TOP

回覆 20# lancer_999100
以前好似無咁緊...   而家小小改裝都好大件事咁

TOP

唔使一萬嘅舊車當租車錢都抵  森x美都賣D平車??
lancer_999100 發表於 2015-6-3 21:15



似係個sales收咗個客架殘七
再自己捃人接手

個人估計trade-in返唻啲舊車
會視乎價位而代理自己賣定sales自己諗辦法套現
上到廿八有啲望落唔錯嘅會擺明話自己係sales唻賣
而啲無咁好樣嘅(如我買過果架)就會扮私人唻賣

TOP

回覆  kanduki
錶板有時無哂信號 即係無晒車速果D?
love19901109 發表於 2015-6-3 21:18



有時行行下個咪錶同轉速會歸零唔郁
之後上網爬文發現係呢款車嘅通病唻

劏之前捃過車房報價
要驗到車的話有千幾文嘢要整
如果唔係無位擺 可能仲會keep住唻粗玩
有咗架新車後 好多時覺得太矜貴而無去郁車

TOP

有時行行下個咪錶同轉速會歸零唔郁
之後上網爬文發現係呢款車嘅通病唻

劏之前捃過車房報價 ...
kanduki 發表於 2015-6-3 21:36



    真係好 有新車揸

TOP

回覆 27# lancer_999100


其實新有新唔好
(全保"尤其未有NCB" 代理保用費 仲有出去泊車最怕遇上開門_)

怕買舊車有鑊氣的話
買架全新泡菜細車都唔使六位數

TOP

回覆  lancer_999100


其實新有新唔好
(全保"尤其未有NCB" 代理保用費 仲有出去泊車最怕遇上開門_ ...
kanduki 發表於 2015-6-3 21:42



    又係 新車上會又要買全車 出街泊車又驚俾人整花 但起碼唔使煩維修先

TOP

回覆 28# kanduki
之前都有考慮過  泡菜車好似仲多鑊氣=.='    你泊邊到會推到開門L ...   就算自己場都有機會

TOP