eh 當前離線
特級會員
TOP
Moderator 當前離線
主機板主
agree. this is so stupid. I think there should be some law to regulate this. And some peopl ... wfcda 發表於 2015-11-6 11:18
kf 當前離線
養不教,父之過,教不嚴,師之惰 .. ...
進階會員
回覆 eh LED燈一般6000k,淘D平嘅,一次入多幾粒,(淘上面 LED燈好小有得寄集運) 你架車用LED細燈,要唔要帶 ... kf 發表於 2015-11-6 23:36
faat 當前離線
舊帖我都講過 . .. 夜晚元朗 對頭車 令我失明 killer_queen 發表於 2015-11-5 23:13
killer_queen 當前離線
都唔明香港d路有街燈都仲要用咁光既大燈,有d 直頭開埋高燈 係台灣同大陸,人地行d 無街燈既路都無需要 ... faat 發表於 2015-11-9 00:09
BEpsilon 當前離線
2.淘 飞利浦新极劲光H4 3.欧司朗夜行者三代H4 kf 發表於 2015-11-7 00:19