我反而大燈原廠HID,想換LED細燈夾番隻色

TOP

agree. this is so stupid. I think there should be some law to regulate this.

And some peopl ...
wfcda 發表於 2015-11-6 11:18

例一向都有
點執行又係另一回事

TOP

回覆 21# eh

LED燈一般6000k,淘D平嘅,一次入多幾粒,(淘上面 LED燈好小有得寄集運)
你架車用LED細燈,要唔要帶解碼?

TOP

要揾笪小車行,安全,黑D既地方唔係咁易,直篤入元朗工業村
手上有3隻卤素燈 1.香港買hi lux H4燈 2.淘 飞利浦新极劲光H4 3.欧司朗夜行者三代H4
IMG_20151106_211803.jpg IMG_20151106_211935.jpg
IMG_20151106_212109.jpg IMG_20151106_212233.jpg
先嚟hi lux 低>高燈>60呎距離回影
hi lux低燈.jpg hi lux高燈.jpg
hi lux60呎.jpg
飞利浦新极劲光H4 低>高燈>60呎距離回影
philips低燈.jpg philips高燈.jpg
philips60呎.jpg
欧司朗夜行者三代H4 低>高燈>60呎距離回影
osram低燈.jpg osram高燈.jpg
osram60呎.jpg
個人覺得 低燈飞利浦新极劲光H4好小小,高燈hi lux H4

TOP

漏咗個紙箱
IMG_20151106_222542.jpg

TOP

回覆  eh

LED燈一般6000k,淘D平嘅,一次入多幾粒,(淘上面 LED燈好小有得寄集運)
你架車用LED細燈,要唔要帶 ...
kf 發表於 2015-11-6 23:36



    今日係香港買左,MIT,兩百尾,有埋解碼(其實只係多粒電阻)

TOP

舊帖我都講過  . .. 夜晚元朗 對頭車 令我失明
killer_queen 發表於 2015-11-5 23:13


都唔明香港d路有街燈都仲要用咁光既大燈,有d 直頭開埋高燈

係台灣同大陸,人地行d 無街燈既路都無需要咁光,如果前面有車會高燈轉返大燈tim

如果行d 無燈既山路每次轉灣之前都會將高登轉返大燈,我做乘客聽到轉燈發出黎既聲都覺得煩,不過師機成程路都會咁

之前係youtube 睇到台灣果邊如果d 細車 cut 線去d 大車前面直頭會連大燈都 off 埋等架行遠d 先著返,呢個早排搭夜機去台灣坐的士親身體驗過真有其事,真係好貼心

TOP

都唔明香港d路有街燈都仲要用咁光既大燈,有d 直頭開埋高燈

係台灣同大陸,人地行d 無街燈既路都無需要 ...
faat 發表於 2015-11-9 00:09

呢啲係品行 問題 冇計啦 鄉港人 自我中心 已屬常態
N

TOP

本帖最後由 kf 於 2015-11-9 03:56 編輯

有興趣要買燈膽師兄,先睇睇段片
睇相會光D
睇片同現實差唔多
https://www.youtube.com/watch?v=Q_U3CsGaC9I&feature=youtu.be

TOP

2.淘 飞利浦新极劲光H4
3.欧司朗夜行者三代H4
kf 發表於 2015-11-7 00:19

我部車都想換飛記的 Xtreme Vision +130 H4。
師兄淘唔怕假野嗎?

TOP