回覆 7# ckkong97
小弟入咁多次都係試過一次...  不過用落又唔覺有乜分別

TOP

esso減$2後加埋積分係平,一星期例牌1次,都幾方便!
(另外,中石油[不是中石化]平時長期有優惠,減$2.3-2. ...
eva0083hk 發表於 2016-4-7 16:54



    我張中石油都係2.1,有部份2.3,但係要去到武雷公咁遠

TOP

HSBC仲有咩?最近HSBC送加德士去到三月尾到期....
concorde 發表於 2016-4-7 23:38


恆生都岩岩寄左泥,400送50
但係想問下,係唔係要一setset咁送?入550蚊油咁點計?
佢話本身平左0.9先,咁送果50係用原價定減左0.9計?

TOP

我張中石油都係2.1,有部份2.3,但係要去到武雷公咁遠
eh 發表於 2016-4-8 07:51



    其實入中石化會唔會食油左?
我有shell -2.1 同中石化-2.9,但未試過用中石化

TOP

其實入中石化會唔會食油左?
我有shell -2.1 同中石化-2.9,但未試過用中石化 ...
7285 發表於 2016-4-8 10:33



    石化同石油兩間野泥wor
中石油係Shell OEM
中石化係水泥

TOP

石化同石油兩間野泥wor
中石油係Shell OEM
中石化係水泥
eh 發表於 2016-4-8 10:41



    試過晒2間,中石油 - 入完行車里數正常,中石化 - 入完好似倒水咁去...

TOP

恆生都岩岩寄左泥,400送50
但係想問下,係唔係要一setset咁送?入550蚊油咁點計?
佢話本身平左0.9先,咁送果 ...
eh 發表於 2016-4-8 07:58



    送$50就無得再減$0.9,只係好間中會試過得嘅,不過都唔知咩準則...

TOP

石化同石油兩間野泥wor
中石油係Shell OEM
中石化係水泥
eh 發表於 2016-4-8 10:41



    我果張真係"中國石化油站"sinopechk

TOP

入緊獅隧中石油-$2.3
好似都冇咩分別

TOP

恆生都岩岩寄左泥,400送50
但係想問下,係唔係要一setset咁送?入550蚊油咁點計?
佢話本身平左0.9先,咁送果 ...
eh 發表於 2016-4-8 07:58


一次用一張入400送50,入550都係送50
0.9佢會送番俾你(假設$14/l,$$400佢會計你$13.1/l),但係送既$50就照$14/l去計

TOP