回覆 20# A君


    話自己犯法 咁得意

TOP

其實...開咁快把鬼咩....我一般都係最多130度
A君 發表於 2016-4-20 13:49


香港大部份路段都係行50或70, 我自己習慣都係行+5 (如路面交通暢順), 不用煩見相機要減速.

惟一是大嶼山段往機場, 我會行到110. (再快啲老婆又會哦... )

不過, 其寶開太快真係有意思.
如果路面多車, 又要成日剎車/減速, 浪費油又蝕brake皮.
如果路面暢通, 開70 km/h或80km/h行40km都差不了5分鐘.

TOP

回覆  A君


    話自己犯法 咁得意
奠老旗合 發表於 20/4/2016 14:00

最多
有做過會認

TOP

回覆 22# happy_gemini


    後生仔要威要型嘛  不過見好多都係冇技術囉

我都收晒火 回晒塘 跟牌+5% max  ,盡量靠左邊行唔好阻人
老虎都俾個讚我 最緊要安全回家

不過由大埔出老尖 由12分鐘 變左23分鐘

TOP

回覆  happy_gemini


    後生仔要威要型嘛  不過見好多都係冇技術囉

我都收晒火 回晒塘 跟牌+5 ...
奠老旗合 發表於 2016-4-20 14:30


雖然接部double時間, 但其實只係10分鐘, 老虎早些少出到門口已經係番度.

TOP

其實...開咁快把鬼咩....我一般都係最多130度
A君 發表於 2016-4-20 13:49



   
講真, 咁高重心開>120已經好無安全感
(某君開140 fing下fing下 我以為坐緊UFO)

TOP

講真, 咁高重心開>120已經好無安全感
(某君開140 fing下fing下 我以為坐緊UFO) ...
BlackBird 發表於 20/4/2016 15:32


你坐過我車先講啦,你老友部車原裝避震

TOP

你坐過我車先講啦,你老友部車原裝避震
A君 發表於 2016-4-20 15:44



    我知, 但大部分街飛唔係好似你咁落本架嘛

TOP