回覆 13# polardog


我用咗幾個星期, 係車 USB 攞電, 撻車自動開, 熄車(cut電)自動關機, 都幾方便

TOP

如果買大陸貨, 可以考慮  360。。

TOP

去鴨記行左一圈, 見佢有隻叫 - 第一現場(應該大陸野), 另有台灣野, 前後1080, 大家都好似賣880, 有無師兄用緊?

TOP

回覆 22# $foo


    其實我見信用卡有得用分換隻PanaXonic 又或者FujitXu...唔知用分換定出去買去
有冇師兄用過知好唔好?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

TAOBAO 買好過買平港行
用過gt650, TAOBAO$3XX HKD, 用左3個月死電
用緊奇虎360, TAOBAO $3XX, SO FAR SO GOOD

TOP

回覆  $foo


    其實我見信用卡有得用分換隻PanaXonic 又或者FujitXu...唔知用分換定出去買去
有冇師兄 ...
polardog 發表於 2016-5-10 13:23


咩 model 先?

TOP

TAOBAO 買好過買平港行
用過gt650, TAOBAO$3XX HKD, 用左3個月死電
用緊奇虎360, TAOBAO $3XX, SO FAR SO G ...
rockie577 發表於 2016-5-10 15:03

Ching, 請問 "奇虎360" 用手機wifi睇番錄影,
是否可以 steaming 睇, 或是要先下載到手機才可以睇?
另錄影畫質相對gt650如何?
Thanks :)

TOP

回覆 27# $foo


    Pana係CY-VRP152W3
F字頭就係FD7

TOP

TAOBAO 買好過買平港行
用過gt650, TAOBAO$3XX HKD, 用左3個月死電
用緊奇虎360, TAOBAO $3XX, SO FAR SO G ...
rockie577 發表於 2016-5-10 15:03


本身用緊GT650, 剛買左隻奇虎360, 夜晚計, 奇虎360雜訊少D , 但兩隻睇前面車牌既效果都不相百仲, 都睇到, 但奇虎360個wifi 幾好用, 用iphone 6 plus 就咁駁wifi 真接播奇虎360既片, 都好順暢

TOP