如果又要快又要靚, 有錢改到靚靚仔仔都得, 何必一定要原廠~
但如果將副野改到行到/少過 4. ...
faiwaic 發表於 2019-9-6 09:37


我睇法剛剛相反,內籠要改先煩,
最簡單音響為例,自己改十萬八萬未必好得過原廠加幾萬升級,
可能我技術有限,4秒你俾我都無咩用,而家架得6秒我都揸唔晒。

TOP

而加講呢部
點解會變左你果部同我果部
師兄咁有錢大把車位擺下都好既
師兄有冇試過Trackhawk ,be ...
237135201 發表於 2019-9-3 19:13


呢類越野車,4秒已經好快。

TOP