本帖最後由 wongja 於 2020-1-19 22:26 編輯

1.5 馬3 車主
2018/9 新車入無嘢要整
不過要比保護費

田田同級唔覺有車有馬3 咁齊料
又靚仔
又有infotainment
仲有 carplay 裝
又多料改  

TOP

回覆 20# ericko


"私家車的話,你點計都計唔岩數."
   
呢句啱!

TOP

真係第一次見人買車計得咁詳細 但可以話俾你聽,係真實情況中你仍然計少左好多不能預計的支出, 除非係 ...
ericko 發表於 2020-1-19 21:59

講得一啲都無錯,抄次牌,撞次車就計唔倒啦 出街泊停車場,隧道費呢...如果真係就住就住,伸手係最化算

via HKEPC Reader for Android

TOP

隨時有預計不到的開支....
換四條胎都幾千.

極端例子:
自己total 係實數, 撞到幾百萬名車第3保保唔晒~

TOP

仲有路人/官司...

香港地養車,係唔可以用理性的.因為你點計都好,都比不上四周圍一伸手咁方便同慳錢

TOP

本帖最後由 nganshiu 於 2020-1-19 23:41 編輯

會考慮KIA morning?新的十頭, 幾年車半價!


養車停車場費是其中一個考量 (3300 x12 = 40k)
牌費insur ~10k
折舊 幾千>一萬>幾萬...
油費 幾千>一萬>幾萬 ....
基本維修洗車 幾千起....

理論以上貴車平車開銷差不多,
但實際上貴車零件

TOP

講得一啲都無錯,抄次牌,撞次車就計唔倒啦  出街泊停車場,隧道費呢...如果真係就住就住,伸手係最化 ...
ckkong97 發表於 2020-1-19 23:20



    入左坑先, 慢慢就慣.
就算好近, 有車無理由放停車場唔揸~

TOP

入左坑先, 慢慢就慣.
就算好近, 有車無理由放停車場唔揸~
nganshiu 發表於 2020-1-19 23:51



    我就DAILY DRIVE既....  PARKING 只計返工.... 屋企附近搵位過到夜..

TOP

本帖最後由 nganshiu 於 2020-1-20 00:38 編輯
我就DAILY DRIVE既....  PARKING 只計返工....  屋企附近搵位過到夜..
0kcal 發表於 2020-1-20 00:06



    泊室外折舊快. 假日先泊停車場?
停車場費少了
折舊 油費 多了

TOP

泊室外折舊快. 假日先泊停車場?
停車場費少了
折舊 油費 多了
nganshiu 發表於 2020-1-20 00:32



    只係夜泊姐... 但都有諗過唔好買咁新....
多謝幫手提點...

TOP