其實就係有唔少人想慳少少牌費先令大CC 的二手車咁抵買.  有咁的諗法唔奇, 睇你自己揀車的配置定嗰二千蚊 ...
mo9394 發表於 2021-8-20 11:01



    D 女人買野同男人好大分別
佢地係睇平唔平, 唔係睇好好用
心很累

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 11:11 編輯
D 女人買野同男人好大分別
佢地係睇平唔平, 唔係睇好好用
心很累 ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 11:06


MAZDA 6 我近排有睇過, 超抵買.   
如果唔係有必要用七人車所以揀另一D 車所以無乜再深入睇.

如果自用四五人內, 一係舊款 SUV (貴少少, 但日後二手放易放), 一係稍舊年份的第三代MAZDA 6. 不過SEDAN 大CC, 唔係BMW/BENZ, 幾年後要放, 可能要等好耐/價唔好. 自用到湯就超抵玩, 七萬八萬左右, 幾頂級的裝備, 你渣四年都回晒本.

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 11:18 編輯
D 女人買野同男人好大分別
佢地係睇平唔平, 唔係睇好好用
心很累 ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 11:06


新少少款的車有晒後泊鏡頭, 泊車易好多.

mazda 2.... em.... 應該要2015 打後先有, 唔同價喇

2014 前青蛙樣, 2015 係豹樣. 稍為識車, 一望就知勁舊款 (MAZDA 6 2011/12 已經轉左唔係青蛙款, 即十幾年前車款)
平嗰一兩萬, 其實寒酸好多.

TOP

香港油價又貴,停車埸又貴,養車都唔平貴

想慳一定係的士

TOP

新手買車,考慮左泊邊先,
新牌同年輕保險又會貴D
選啱車種,入翻嗰個車group睇睇架車一般有咩問題

TOP

D 女人買野同男人好大分別
佢地係睇平唔平, 唔係睇好好用
心很累 ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 11:06


建議如果可以唔買最好就唔好買,
買架幾萬蚊嘅車好有可能只係煩惱嘅起點,
如果你女友係慳慣真係唔適合買車,
養車真係咩都係錢,入油泊車保養維修牌費保險。

TOP

頭先問左佢啦, 唔肯買千5CC以上.....
望住果2千蚊牌費, 佢唔捨得俾....
D女人

如果我用嘅話 ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 11:00


咁我會叫佢選porte/ ractis, 因為歐洲車已經唔係佢杯茶

再睇埋價錢, 真係得porte 可以諗

TOP

新少少款的車有晒後泊鏡頭, 泊車易好多.

mazda 2.... em.... 應該要2015 打後先有, 唔同價喇

2014 前青 ...
mo9394 發表於 2021-8-20 11:12



    我就會考慮哩D
佢就唔會理舊唔舊款.......
一開頭佢係想買D 2萬零蚊零幾年車.......

TOP

建議如果可以唔買最好就唔好買,
買架幾萬蚊嘅車好有可能只係煩惱嘅起點,
如果你女友係慳慣真係唔適合買 ...
arrychiu 發表於 2021-8-20 11:25



    其實佢都唔想買, 但佢而家返工個位無車到......
我成日話佢係貼錢返工.....升經理加得雞屎咁多仲要買架車..........

TOP

新手買車,考慮左泊邊先,
新牌同年輕保險又會貴D
選啱車種,入翻嗰個車group睇睇架車一般有咩問題 ...
petitsang 發表於 2021-8-20 11:23



    佢公司同樓下都有位泊, 唔使錢

TOP