本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 11:11 編輯
D 女人買野同男人好大分別
佢地係睇平唔平, 唔係睇好好用
心很累 ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 11:06 
MAZDA 6 我近排有睇過, 超抵買.
如果唔係有必要用七人車所以揀另一D 車所以無乜再深入睇.
如果自用四五人內, 一係舊款 SUV (貴少少, 但日後二手放易放), 一係稍舊年份的第三代MAZDA 6. 不過SEDAN 大CC, 唔係BMW/BENZ, 幾年後要放, 可能要等好耐/價唔好. 自用到湯就超抵玩, 七萬八萬左右, 幾頂級的裝備, 你渣四年都回晒本. |