EL 7065就到期都救佢,kmb都算好好啦。

TOP

原帖由 普羅 於 2007-3-31 19:50 發表
EL 7065就到期都救佢,kmb都算好好啦。
今日攝,即係部車仲有得玩,不過把聲變左康都聲,唔知
有冇關係呢?

quoted from:http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/ ... &extra=page%3D1

開口中.....?

TOP

原帖由 KZ4977 於 2007-3-31 13:06 發表
Both NWFB and KCRC have new buses this year.

KCRC可能有nwfb ge old ats

TOP

原帖由 reXxx 於 2007-3-31 08:26 發表



正呀
好期待
L廠嗎

行118

TOP

原帖由 yty 於 2007-3-31 13:56 發表
新巴一架都冇嘛

年尾咪有囉
反正新巴果批個內籠spec.將會同九記一樣

TOP

原帖由 yty 於 2007-3-31 20:01 發表


quoted from:http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/ ... &extra=page%3D1

開口中.....?

真係回歸康偈?


係都唔出奇,跟本部車就係看康偈車

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 靜止 於 2007-3-31 23:47 發表

未經確定是否康偈呢?

HxBDC呢個小朋友地攤講換偈講到似層層
話部車起步好左好多
不過唔肯定部車有冇換左另外一副吉偈

換康偈就冇乜可能喇

唔知星期一有冇時間坐下呢

TOP

原帖由 靜止 於 2007-3-31 23:47 發表


另問下圖實際位置o係 ...

tw 西鐵 ?

TOP