普羅 當前離線
特級會員
TOP
yty 當前離線
只求援助 無需交際
進階會員
原帖由 普羅 於 2007-3-31 19:50 發表 EL 7065就到期都救佢,kmb都算好好啦。
今日攝,即係部車仲有得玩,不過把聲變左康都聲,唔知 有冇關係呢?
klmpc 當前離線
中級會員
原帖由 KZ4977 於 2007-3-31 13:06 發表 Both NWFB and KCRC have new buses this year.
原帖由 reXxx 於 2007-3-31 08:26 發表 正呀 好期待 L廠嗎
superyhk 當前離線
原帖由 yty 於 2007-3-31 13:56 發表 新巴一架都冇嘛
FW3152 當前離線
Poor
原帖由 yty 於 2007-3-31 20:01 發表 quoted from:http://www.hkitalk.net/HKiTalk2/ ... &extra=page%3D1 開口中.....?
靜止 當前離線
...
Banned
原帖由 靜止 於 2007-3-31 23:47 發表 未經確定是否康偈呢?
akwan 當前離線
原帖由 靜止 於 2007-3-31 23:47 發表 另問下圖實際位置o係 ...