當沒事!走人!!

TOP

通常都係冇鞋挽屐走架啦

TOP

上次一開門...坐平治...佢d 門會係有d位彈開...
找左一個位..隔離車都係平治...C320
我已經慢慢開....點知一開到某個位..佢彈開左= =...跟住唔理..落左車先...發現...冇花..好在...
點知....發現...係" 凹左 "  
勁驚

TOP

更係第一時間走人啦....

TOP