即係話 你要cut 線 監粗閘住人地車頭就岩晒? 我讓硬你係咪!?  就好似出入商場玻璃門 我拉門你行先?? ...
奠老旗合 發表於 2015-6-12 11:49



一早都話唔係對家啱晒. 但佢錯唔會導致出呢單意外.
呢單意外100%係你個frd錯晒.
對方果單, 另外開file 告佢.

TOP

X 2 『入了線 停車再開』是關鍵:-

轉燈白線前,人地已經停下,扭去右人地條線,女司機先犯了不依交通 ...
cheetah 發表於 2015-6-11 17:01



    家陣樓主好似 道理 , 法則 , 人情  邊樣啱駛就攞邊樣嚟講 ! 實在好難傾架 . . . . 不如 . . . .  支持佢把啦

TOP

簡單黎講就兩個都錯
一個過線, 一個冇避免意外發生

TOP

本帖最後由 killer_queen 於 2015-6-12 16:55 編輯
簡單黎講就兩個都錯
一個過線, 一個冇避免意外發生
da87 發表於 2015-6-12 16:27



    問題係咪 見到人做錯 照隊就 啱哂之嘛 !! 反正後果都係 雙方自己受 ~~~ 真係無咩好拗

TOP

讓下人使死咩.呢d咪讓下會死個d人囉.

TOP

聽講依家興企硬等收錢

TOP

讓下人使死咩.呢d咪讓下會死個d人囉.
bei6266 發表於 2015-6-12 19:54



    家陣係 反問一句 : 點解我要讓先 ? 我冇俾牌費架 ?!

TOP

車頭俾人哋閘住都睇唔出仲踩上去 , 邊個啱邊個唔啱都好 , 咁嘅揸車水準保險真係要買重啲

TOP

呢啲情況就算贏晒都嘥時間 , 隨非撞人嗰位自己返保險公司工 , 返工順便理賠埋 , 而且賠晒俾住噴一幅好未?唔怕有鴛鴦色?
啱就唔理咁多撞上去呢啲喺強國好常見 , 而家喺香港都見到證明回歸後洗腦教育已經見成效

TOP

回覆 37# killer_queen

攪到撞車報警幾咁麻煩.cut線呢d野家家有求嘅啫.唔使咁執著.師兄.

TOP