我試過有一次起小路出大路,師傳叫我無車就照去,甘我覺得小路出大路一定要做一次停車動作,做完無車了 ...
btgirl1231 發表於 2016-3-10 13:08


我一月考元朗駕院就點都雙虛線前停啦,果到又多死車,睇唔度通條路,停車後再慢慢使出去

師父教落,考車時,睇通條路先好行。

當然唔好攪到後面塞晒車,如果唔係又肥……

TOP

我試過有一次起小路出大路,師傳叫我無車就照去,甘我覺得小路出大路一定要做一次停車動作,做完無車了 ...
btgirl1231 發表於 2016-3-10 13:08

以前教落,其實唔係淨計安全
雙虛定義上就係唔洗停,大路冇車就去
雙實就一定要停
如果你雙虛大路冇車都停定先去,佢可能覺得你虛實不分,印象變差,之後有咩都唔會畀輕微你

TOP

慢慢楂,唔駛急

TOP

我試過有一次起小路出大路,師傳叫我無車就照去,甘我覺得小路出大路一定要做一次停車動作,做完無車了 ...
btgirl1231 發表於 2016-3-10 13:08

無車就去 佢係冇錯的, 但你要做戲做全套, 未出線位前 唔再比油 隻腳放定係BREAK度, 出左後咪即比油去。
燈位前既做法都係一樣。

TOP

以前教落,其實唔係淨計安全
雙虛定義上就係唔洗停,大路冇車就去
雙實就一定要停
如果你雙虛大路冇車都 ...
yjfoeg 發表於 2016-3-10 15:26



    果到是雙虛線,不過有一位親戚話最好停,以防萬一,點解我會信這位親戚,佢張駕駛證件係所有號碼都考齊哂,唔信佢唔得啦

TOP

果到是雙虛線,不過有一位親戚話最好停,以防萬一,點解我會信這位親戚,佢張駕駛證件係所有號碼都考齊 ...
btgirl1231 發表於 2016-3-10 18:42
學樓上話,雙虛考牌時可以減速,但如果大路冇車,真係唔好停晒,否則考官會覺得你唔識分雙虛雙實,又可能覺得你阻住後面

TOP

加油! 平常心 平常心!

TOP

雙虛=印住迫力埋佢(自己架車唔洗停晒) 左右冇車 可以出
雙實=停晒車拉埋手掣 左右冇車 從頭做晒起步動作先可以出車

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2016-3-11 08:15 編輯
果到是雙虛線,不過有一位親戚話最好停,以防萬一,點解我會信這位親戚,佢張駕駛證件係所有號碼都考齊 ...
btgirl1231 發表於 2016-3-10 18:42


考牌停車講落晒HANDBRAKE 嗰隻, 同收到好慢好慢架車接近唔郁有分別.
虛線你覺得無車, 收到好慢就得, 轉頭望下大路有無車黎緊, 有車黎緊就落HANDBRAKE, 無就放腳 BRAKE 出, 唔駛專登停.


你泊位都肥, 本身操控架車都唔熟, 好急咁做多一大輪停車動作, 後車BEEP 一下你, 你都亂到錯晒. 虛線無車, 仲去停車, 後車好難唔BEEP 你.
你親戚有咁多牌, 本身手腳協調架車已經好熟, 唔駛用腦都記得開車停車步驟, 佢開車停車兩秒搞掂晒, 當然覺得停唔停都無所謂, 本身熟的野, SHOW 俾考官唔會怕出錯.

TOP

其實正正因為佢齊number先唔應該聽佢講
人地齊牌姐係咩車都舞得掂,而閣下P都未有,情況差太遠...

TOP