本帖最後由 mo9394 於 2016-3-11 08:15 編輯
果到是雙虛線,不過有一位親戚話最好停,以防萬一,點解我會信這位親戚,佢張駕駛證件係所有號碼都考齊 ...
btgirl1231 發表於 2016-3-10 18:42 
考牌停車講落晒HANDBRAKE 嗰隻, 同收到好慢好慢架車接近唔郁有分別.
虛線你覺得無車, 收到好慢就得, 轉頭望下大路有無車黎緊, 有車黎緊就落HANDBRAKE, 無就放腳 BRAKE 出, 唔駛專登停.
你泊位都肥, 本身操控架車都唔熟, 好急咁做多一大輪停車動作, 後車BEEP 一下你, 你都亂到錯晒. 虛線無車, 仲去停車, 後車好難唔BEEP 你.
你親戚有咁多牌, 本身手腳協調架車已經好熟, 唔駛用腦都記得開車停車步驟, 佢開車停車兩秒搞掂晒, 當然覺得停唔停都無所謂, 本身熟的野, SHOW 俾考官唔會怕出錯. |