ckkong97 當前離線
間呎II 號
特級會員
回覆 wilsonx9 同意! 由其我住沙田其實出旺角快既真係十五分鐘 大埔道除左撞車同之外大部分時間無咩機會 ... love19901109 發表於 2016-3-16 12:15
TOP
gary1200 當前離線
中級會員
bighead 當前離線
進階會員
yjfoeg 當前離線
ckshum 當前離線
powerwhy222 當前離線
你好似講我咁... 不過我住沙田市中心行大埔公路出深水埗長沙灣同部份太子旺角就好就腳.... 同埋獅隧成日 ... ckkong97 發表於 2016-3-16 07:50
行獅隧八蚊都話唔想比,如果叫你行西隧咪等同攞你條命?!? tamama120 發表於 2016-3-16 08:52
nganshiu 當前離線
Not ready.