回覆  wilsonx9
同意! 由其我住沙田其實出旺角快既真係十五分鐘  大埔道除左撞車同之外大部分時間無咩機會 ...
love19901109 發表於 2016-3-16 12:15

仲有,落大雨都唔好行,尤其是入沙田,水塘彎位好多時都水浸

TOP

回覆 26# love19901109


    係呀出去到窩打老道又多燈又多車,相對大埔道順好多

TOP

我就通常行尖山, 經油麻地果欄
好彩既話油麻地果邊會有錶位泊

btw, 72X, 271 or MTR

TOP

講咁耐原來係女友渣車...
如果你女友係正常女友, 行獅子山啦
男人行大埔道就正, 女人尤其港女都係行返高速公路好...個人認為

TOP

我住奧運站附近,經常來往沙田。通常入沙田行尖山隧道,出來就行大埔道。

TOP

你好似講我咁... 不過我住沙田市中心行大埔公路出深水埗長沙灣同部份太子旺角就好就腳....
同埋獅隧成日 ...
ckkong97 發表於 2016-3-16 07:50
我响#6講你都未入嚟?你又啱喎,主要睇你點對點問題.同埋時段又有關係.我老友係算死草一族又5同.

TOP

行獅隧八蚊都話唔想比,如果叫你行西隧咪等同攞你條命?!?
tamama120 發表於 2016-3-16 08:52
我咪咁行咗八年,由林村出中環,一定尖山,西隧,由林村起,直至過咗西隧第一支燈响東邊街.快幾多?咁你話有咩可能行舊路5行尖山?我初時試過行獅隧,紅隧,時間差一倍咁上下?我最帕排隊!以後咪攪.

TOP

本帖最後由 nganshiu 於 2016-3-17 12:04 編輯

獅隧八蚊,
大埔路多4km但有上斜仲慢5mins.
如$1.x/km, 油錢~=隧道費.


但我喜歡大埔路, 有D樹木空間清新D又唔塞車, 全程5X~7Xkm/hr.
落雨就唔好行大埔路, 因為真係有人5x炒車. 有機會映及池魚, 而且一撞就勁塞.

年中大埔路不少車禍, 死傷唔少人!!
最後都是唔建議行大埔路

TOP