TOP

https://www.youtube.com/watch?v=ElfnguTGjGo
呢款畫質唔差,我都考慮緊
前排係鴨記買左部GT350定360,個吸盤上下調較有問題,淨係影住個地下(部車塊車頭玻璃係垂直既)

TOP

現用緊GT650,最近見到Shell 遲下+$200有隻車cam,想買黎當後cam用,但唔知會唔會係伏,有無ching知個隻野係咩料?

TOP

現用緊GT650,最近見到Shell 遲下+$200有隻車cam,想買黎當後cam用,但唔知會唔會係伏,有無ching知個隻野係 ...
heaisne 發表於 2016-5-20 17:41


    shell 果隻好難估,呢期隻手帶計步計點知原來係個handfree 放耳仔

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本身用緊GT650, 剛買左隻奇虎360, 夜晚計, 奇虎360雜訊少D , 但兩隻睇前面車牌既效果都不相百仲, 都睇到, ...
allwatin 發表於 2016-5-20 00:34


    師兄講緊第一代? 第二代差到爆.......一代都不如........

等緊官方話月尾所謂既軟件升級。

TOP

師兄講緊第一代? 第二代差到爆.......一代都不如........

等緊官方話月尾所謂既軟件升級。 ...
starstar15 發表於 2016-5-24 09:34


講緊奇虎2代差過1代??

我上星期買左隻1代玩, 呢個價錢無得輸, WIFI 好順, D 片既質素好清(一定清過V9), 試過無拿拿熄機, 但用番佢原裝個點煙插USB 就無事(可能是佢對電壓好敏感)

TOP

講緊奇虎2代差過1代??

我上星期買左隻1代玩, 呢個價錢無得輸, WIFI 好順, D 片既質素好清(一定清過V9),  ...
allwatin 發表於 2016-5-24 18:02



係呀,我係399人仔入手2代. 但效果同1代比真係差好遠。

D片好多雜訊,車牌都影唔清,同埋d片有時卡卡下。對比我隻舊山狗仲要差。。。。。

TOP

I also bought the Yi dashcam from Yi Taobao store
It is not the Xiaomi action cam car version
A bit downgrade
OK for the price
Pros: H264, wifi
Cons: hot, onboard display screen not clear

TOP