aa1320 當前離線
特級會員
TOP
GL2418 當前離線
中級會員
heaisne 當前離線
ckkong97 當前離線
間呎II 號
現用緊GT650,最近見到Shell 遲下+$200有隻車cam,想買黎當後cam用,但唔知會唔會係伏,有無ching知個隻野係 ... heaisne 發表於 2016-5-20 17:41
天使不敗 當前離線
Banned
starstar15 當前離線
本身用緊GT650, 剛買左隻奇虎360, 夜晚計, 奇虎360雜訊少D , 但兩隻睇前面車牌既效果都不相百仲, 都睇到, ... allwatin 發表於 2016-5-20 00:34
allwatin 當前離線
師兄講緊第一代? 第二代差到爆.......一代都不如........ 等緊官方話月尾所謂既軟件升級。 ... starstar15 發表於 2016-5-24 09:34
講緊奇虎2代差過1代?? 我上星期買左隻1代玩, 呢個價錢無得輸, WIFI 好順, D 片既質素好清(一定清過V9), ... allwatin 發表於 2016-5-24 18:02
AAA1 當前離線
進階會員