本帖最後由 kanduki 於 2016-11-4 21:01 編輯
你都岩既,其實架車都做得咁大架,都唔明點解第三排都仲係咁窄,淨係得xc90個第三排可以坐到兩個成年人 ...
momochan 發表於 2016-11-4 16:13



啲七座SUV雖然大架
但車廂總長度比啲單箱MPV短咗唔少
而且第三排個腳位本來就俾尾擔同油缸佔據咗

要第三排完完全全坐到大人唔使屈腳唔頂頭嘅SUV
仲有Delica D:5呢架車

TOP

本帖最後由 Turboaftershave 於 2016-11-4 21:48 編輯
其實波子果部只算正常,好多黎種定位的都好難睇

目標完全係有錢過頭,無需實用,越野如無物既人買. ...
DGCNYO 發表於 2016-11-4 13:04


我見港島區 多左Macan行,比率都有一定

香港買SUV,兩個字來形容d target audience:"架勢"
我要揸住街,望落夠霸氣

間間廠都爭住出,尼塊餅都有一定份量
連冷門廠都出埋一份
Jaguar F-Pace
Maserati Levante

TOP

回覆  Turboaftershave


    呢架真係有錢人先識欣賞,我地呢D平民真係買唔起
dizzy86 發表於 2016-11-4 18:57


有錢人都未必識欣賞Bentley尼種四不像
交車時,被valet笑都面都窿埋

TOP

我都認同, 覺得QX80係數一數二樣衰.
sIUcHuN 發表於 2016-11-4 20:38


美國人好鐘情尼d款 ga
所以日本仔都要投其所好
Lincoln Navigator 就係表表者

稍微好樣的,除Porsche外,就Range Rover:
Range Rover Evoque 香港見過幾次有人揸

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 Turboaftershave 於 2016-11-5 00:28 編輯

回覆 35# DGCNYO

https://www.youtube.com/watch?v=ib-02b2ooLY
尼集Motor Trend言談間話部四不像的銷售對象係國內同胞
唉,真系... 又一次被美國佬抽水

"Beauty" is in the eye of the beholder
如果甘都賣到幾百架出去的話,我真係只能寫個服字

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

suv 泊車場就得 成日周圍去既周街泊 你估易搵到 5米半既違泊位都唔多

TOP

實賣到,中國人可是打救gm 和vag的人。。。。黎兩間靠大陸先撐到銷量二三名

via HKEPC Ionic Read ...
DGCNYO 發表於 2016-11-5 12:07

我諗起Volvo...
嚴格黎講Volvo而家係大陸牌子

TOP