近年好多行房車擔、薄胎,間中見SUV玩到甩雞比甩轆,都係咁樣玩日子有功做成,唔好唔記得同一個設計SUV上 ...
DGCNYO 發表於 2017-10-31 18:54


    去d郊區 2線來回 見過有架audi qx  一手u turn 上左半邊駁 ,鄧返落黎, 走左跟佢車尾有存cx5 又係咁 不過佢應該中招刮到野 佢full load .


個個以為自己渣緊jeep

TOP

我架vw touareg由08年到宜家,15萬km,又咩毛病都無喎,驗車都係自己去,已經三年,全部都一take pass,係換過一 ...
fkjohnny 發表於 2017-10-31 15:29


    你咁勇? 渣9年先一次電?
平均我2年就 掉左舊電
3年左右4條胎換
冷氣格半年說掉

TOP

你咁勇? 渣9年先一次電?
平均我2年就 掉左舊電
3年左右4條胎換
冷氣格半年說掉 ...
jazz2014 發表於 2017-11-1 07:51

保養呢家野,喜歡5萬換一次偈油都得,但會反應保養質數羅。

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 fkjohnny 於 2017-11-1 16:26 編輯
你咁勇? 渣9年先一次電?
平均我2年就 掉左舊電
3年左右4條胎換
冷氣格半年說掉 ...
jazz2014 發表於 2017-11-1 07:51


呢啲嘢無定律既,哈哈

TOP

本帖最後由 PSG7008 於 2017-11-1 23:03 編輯

就算G class / defender / Discovery 個類車行off road 石路,上kerb 都係慢慢上,同部車係吾係hard core off roader 跟本沒關係

D人要亂來,任何車都照衝上kerb, 吾壞就奇

除非係E 部
https://www.mercedes-benz.com/en ... on-of-independence/

TOP

呢啲嘢無定律既,哈哈
fkjohnny 發表於 2017-11-1 15:33

我用車多數去玩 所以如果突然冇電都幾煩

見過有人係西貢半夜2 3 點bbq 完想拎車走 點知冇電 又冇的士經過,其實我架車有jump start ,我行過佢又冇問我

TOP

其實呢的全部都係揸車應有基本常識,只不過衣家的人唔理,更啱啱見識到呢度有大大話原來楂車係「更係車就人而唔係人就車啦」,簡直當頭棒喝呀!
唔怪之得咁多人擰死呔,衝路壆路氹,唔收油鏟上行人路掉頭,斜路泊車又唔拉handbrake先至入P檔,落長命斜又長拖住個brake…
最後架車壞咗有賴架車質量有問題!
車廠造車真係難做!

TOP

其實好多都怪
suv 就要高高但又想去搵d 其他牌子彈弓 想架車睇落底d

av 車 明明7人車 一家大細 會換大鈴 b仔剎車 low底

同埋唔好再噴黑個後紅燈啦 一黎好7, 2黎噴黑左架車唔會快到, 3黎後車睇唔到。

TOP

其實好多都怪
suv 就要高高但又想去搵d 其他牌子彈弓 想架車睇落底d

av 車 明明7人車 一家大細 會換大鈴 b ...
jazz2014 發表於 2017-11-2 08:10


絶對同意, 其實香港買SUV 不如買番7人車好過.....

TOP