其實大山一直有人玩甩...
DGCNYO 發表於 2019-3-12 22:01

我成日都飛大山有幾好甩呀 星期六日 中午已經有 好人係頂到等你地
你地咪dc呀 type r 上去囉 睇下係咪行返落去

TOP

回覆 31# jazz2014

夜媽媽個時上呀...朝早上去甩個個應該叫傻強

TOP

夠期改款咪停產囉~
不過香港養車文化啲車都唔會keep得耐

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

土屋個架真係引擊都大改........

順帶一提,香港仲有正常牌費的86 trueno,而家好似得個位數,我以前做野聽 ...
sunhikari 發表於 2019-3-12 11:23


佢個架都已經唔係4AG

冇左呢套漫畫你估有幾多人識架拿 ?
比架86我 我都唔想揸新86可以諗諗。大佬舊舊款個樣咁薯
就黎都2020仲 ...
jazz2014 發表於 2019-3-12 20:19


你講到咁樣就肯定唔明AE86個價值,本來佢價值就係漫畫炒起
你不如話ferrari好多車無左個品牌就唔值咁貴
86同supreme logo T 一樣    (原價買就抵,但係炒價就)
咩F40都唔值錢 (咩恩佐最後一部作品,我識佢條毛)

ae86本來同古董一樣,你唔識欣賞就自然無價值

TOP

佢個架都已經唔係4AG



你講到咁樣就肯定唔明AE86個價值,本來佢價值就係漫畫炒起
你不如話ferrari好 ...
Getchu 發表於 2019-3-15 22:48

咁你仲唔快d買架架舊86 好保值

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

細個坐大佬架86, 媽媽咗2年。後黎揾咗架civic, 上山下海,從未投訴過!

TOP

土屋真係得架86, 無其他 但土屋架86吾係一般86
benny8888 發表於 2019-3-12 09:22

仲有架NA2 R。

TOP

仲有架NA2 R。
Man@MFHK 發表於 2019-3-17 18:02



    未賣出咩? 16年話賣

TOP