土屋個架真係引擊都大改........
順帶一提,香港仲有正常牌費的86 trueno,而家好似得個位數,我以前做野聽 ...
sunhikari 發表於 2019-3-12 11:23 
佢個架都已經唔係4AG
冇左呢套漫畫你估有幾多人識架拿 ?
比架86我 我都唔想揸新86可以諗諗。大佬舊舊款個樣咁薯
就黎都2020仲 ...
jazz2014 發表於 2019-3-12 20:19 
你講到咁樣就肯定唔明AE86個價值,本來佢價值就係漫畫炒起
你不如話ferrari好多車無左個品牌就唔值咁貴
86同supreme logo T 一樣 (原價買就抵,但係炒價就 )
咩F40都唔值錢 (咩恩佐最後一部作品,我識佢條毛)
ae86本來同古董一樣,你唔識欣賞就自然無價值 |