本帖最後由 poopies 於 2020-11-20 14:18 編輯
好明顯佢唔係香港,港版日系車cut 左好多野,尤其是果啲電子安全提示(轉線,盲點,前撞,雷達果啲)係少 ...
ckkong97 發表於 2020-11-20 10:33  無錯, 我唔係香港。
部Civic係HUM造, 我屋企重有部日本製的Jazz GK。Civic定位高最少一級, 但手工明顯低幾級 (中控台裝上去唔完全fit位, 原裝側裙又唔太fit有空隙, 後座車門膠邊已經趐起之類)。而據我所知油泵, condenser同副引擎係全球多國回收, 因為設計/品質問題。
咁個部日本製的Jazz壞的野就簡單d咪著下跌錢燈, idle車頭會震同試過停燈死火, keyless條匙無啦啦同部車唔配對要返廠, Honda sensing成日誤嗚同車尾生鏽之類。香港車主亦有同樣問題, 可以自己去車主會睇睇下佢地的分享。跟住我係香港部日本製Freed咁兩度電門一共壞左四次, condenser又係成日漏換左兩次, 交車的時候司機位車門有鏽。就算講到以前部地獄腳車王Corolla AE110(97年落地, 全皇冠保養, 我0首揸到劏), 又咪係會突然壞下冷氣, 要拎幾千蚊出黎整。
Touchwood我d車都係壞下冷氣、要洗下天風, 唔洗抬偈抬波箱乜乜乜, 但呢個唔係重點。
我想講的係:唔好迷信_ _車好少壞, 唔洗整。買親車都係獨家試愛, 都係難講對方會唔會背叛。要知道一樣野無車係完美, 基本上買乜車都預左筆錢黎條補同維繫
鄉下仔未出過城一問, 聽講英國興手波車係咪真?
backspace-hk 發表於 2020-11-19 11:15  係, 早兩年我係呢邊汽車生產業做的時候做的research見到比例大約係3:7。但宜家多左一堆hybrid同電車, 所以市面上自動波明顯多左。 |