TimCook 當前離線
進階會員
TOP
nkc1989hkjc 當前離線
中級會員
ckkong97 當前在線
間呎II 號
特級會員
呢個版既師兄真係好好多, 其他討論區呀fb page呀, 個個就係識吊, 我都支持加牌費,幾十年冇加過,加少少就嘈 ... nkc1989hkjc 發表於 2021-2-24 16:15
0kcal 當前離線
但係呢位CH 有無留意近來既違泊越黎越好離普, 可以泊係巴士站唔比巴士埋站上落客, 連本人身為車主都睇唔 ... aleck_choi 發表於 2021-2-24 15:44
唔識電腦人 當前離線
bennylcn 當前離線
駕駛艙出左PO話對上一次加牌費係1991年 登記稅就2011年 老實講下年加多一次30%就差唔多 30年冇加一 ... 唔識電腦人 發表於 2021-2-24 16:48
實頭 當前離線