其實部16年現代i20 7萬公里4萬蚊買唔買得過?
二手市場完全無, 無得參考

TOP

咁我會叫佢選porte/ ractis, 因為歐洲車已經唔係佢杯茶

再睇埋價錢, 真係得porte 可以諗 ...
wgpoon 發表於 2021-8-20 11:35



    幾經辛苦先由2-3萬氹佢加到4.5
哩2款我覺得係mission impossible

TOP

幾經辛苦先由2-3萬氹佢加到4.5
哩2款我覺得係mission impossible
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 11:55


咁你都有排煩, 我就咁以一年支出唔計油錢泊車

1. 45K 你都係要留番10K做整/保養
2. 5K 做3保連過戶加少量牌費(睇上手送幾多個月啦)

30K budget, 全部2010年之前, IS250/mazda 6/ractis/note
我建議你搵部私放, 搵間車房比$500-800搵人check, 無大撞/大漏油/波箱chok 就算啦

如果3-5萬既車行車, 我怕你行一轉就係直入車房

TOP

個人建議,買架剛驗車連剛續1年牌費嘅1.5日本車。新牌買車年份唔係重點

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2021-8-20 12:57 編輯
其實部16年現代i20 7萬公里4萬蚊買唔買得過?
二手市場完全無, 無得參考
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 11:53


以下我亂吹, 非H 用家經驗之談:

如果再早期少少無乜電子野嗰D 可能可靠D.
16 年有 D 唔三唔四, 多左電子野, 但又唔係大路車, 街外車房可能覺得難整.  不過, 買得近幾年的車非大牌子都預左, 唔會話非常差, 只係你覺得值唔值.
(頭先睇過下 https://www.car1.hk/news/hyundai-i20-2016-review/, 2016 仲用緊4AT, 咁照計無問題, 幾十年技術, 無乜電子野, 都真係幾難壞. 不過就真係舊D LOR.  用油以及力度噪音等等都唔係呢個年代的車. 我上部2004 車用4AT 都舊喇, 2005/06 款都改左5AT)

你擺低部車, 佢地問零件價, 裝拆唔熟手, 預要用多左時間. 整一整就擺低兩三日有手先同你搞.


五年車, 新車十六七萬, 比例上都叫平. 要留意下車的新舊, 係唔係有野整先甩手.   

頭七年唔駛驗車, 佢係唔係知道D 野, 怕驗唔到車, 儲埋儲埋, 你之後一驗車可能要大執下先過到.

TOP

本帖最後由 kennyleunghk 於 2021-8-20 12:54 編輯
咁你都有排煩, 我就咁以一年支出唔計油錢泊車

1. 45K 你都係要留番10K做整/保養
2. 5K 做3保連過戶加少 ...
wgpoon 發表於 2021-8-20 12:12



    預左有排煩架啦, 我幫佢揀一陣有乜事又係嘈我, 鬼叫我係佢男友咩
    架i20 就係私人放, 我同左車主講今晚睇左初步ok的話會搵車行check 架車, 唔記得邊間公司有提供, $1500
其他都是車行車, 我同事都同我講車行果D車新淨程度同里數唔可靠
其實車行車係咪都可以搵師傳去check 車?

TOP

個人建議,買架剛驗車連剛續1年牌費嘅1.5日本車。新牌買車年份唔係重點
musicmatch 發表於 2021-8-20 12:30


如果七八年車, 起碼證明驗過車過到關, 下次唔駛預錢整都可以自己渣去驗. 都叫有好處.

TOP

其實佢都唔想買, 但佢而家返工個位無車到......
我成日話佢係貼錢返工.....升經理加得雞屎咁多仲要 ...
kennyleunghk 發表於 2021-8-20 11:46


咁就真係煩,不過好在有你呢個男友頂住。
俾個數字參考你,之前買過架二手車俾同事揸,
車價7.5萬,返嚟攞架車去車房換晒水油Check車,
要換迫力皮裝車Cam換四條胎連牌費燕梳已經萬幾兩萬蚊,
當然你可以換D平D嘅胎,裝D平D嘅車Cam,
不過最緊要安全,養車有D嘢真係無得慳。

TOP

平車換零件有時會考慮副廠件/水貨, 而部份品牌香港好少副廠件/水貨, 例如 nissan 以前都話唔好, 下下番去訂原廠件, 已經唔見幾千.
hyundai 以前都係咁, 要原廠訂件, 依家有無好左唔知.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP