da87 當前離線
進階會員
TOP
Healing 當前離線
中級會員
wueddie 當前離線
泊圍村唔抄 Healing 發表於 2023-1-18 08:14
blkbd5 當前離線
其實沒架啦.... 你渣車去, 如果停車場沒位..你都係要博. 不過博還博..盡量泊得好D.吾好阻人轉灣,阻人出車, ... wueddie 發表於 2023-1-18 12:43
無論你做得幾好,香港總會有啲人,自私又好,低能又好,泊去啲無人會去泊既地方,等巴士或者旅巴過唔到, ... blkbd5 發表於 2023-1-19 05:36
小馬馬 當前離線
長老會員
kypywk 當前離線
Mr.y 當前離線