擺街幾時都係博, 可能唔抄呢

TOP

本帖最後由 Healing 於 2024-3-29 10:32 編輯

delete to post

TOP

泊圍村唔抄
Healing 發表於 2023-1-18 08:14



    吾抄,不過前後有車貼實你個泵把

TOP

本帖最後由 wueddie 於 2023-1-18 12:48 編輯

其實沒架啦.... 你渣車去, 如果停車場沒位..你都係要博. 不過博還博..盡量泊得好D.吾好阻人轉灣,阻人出車,阻人行路. 就吾""希望"" 吾會有人 報串... 可能有機會吾洗抄. ... 當然~~呢D都係要大家合作先有用. 你泊得好~人地未必一定好.

一係call u 爸

TOP

泊圍村唔抄
Healing 發表於 2023-1-18 08:14

圍村我先最唔敢泊!

TOP

其實沒架啦.... 你渣車去, 如果停車場沒位..你都係要博. 不過博還博..盡量泊得好D.吾好阻人轉灣,阻人出車, ...
wueddie 發表於 2023-1-18 12:43

無論你做得幾好,香港總會有啲人,自私又好,低能又好,泊去啲無人會去泊既地方,等巴士或者旅巴過唔到,齊齊食牛肉乾!

TOP

無論你做得幾好,香港總會有啲人,自私又好,低能又好,泊去啲無人會去泊既地方,等巴士或者旅巴過唔到, ...
blkbd5 發表於 2023-1-19 05:36



    係丫...呢D未就係叫做 "攪串個 party"

TOP

無論你做得幾好,香港總會有啲人,自私又好,低能又好,泊去啲無人會去泊既地方,等巴士或者旅巴過唔到, ...
blkbd5 發表於 2023-1-19 05:36


最經典咪屯門龍門居個迴旋處,
係正巴士總站前面,個腦正常少少都知巴士啱啱夠過,
點可能泊係度!?
偏偏永遠有人照泊………好呀,而家長期掃場,
增加庫房收入,你班人咪泊囉。

TOP

總結初一至初三我見

初一我去大埔差館條安埔里,因打的也不貴所以不揸車,晚上十一時走仍见馬路泊滿但竟然一張牛肉乾也見不到。
初二去石排湾,公屋車場無位,去番香港仔停車場好彩仲有幾粒位(十一點上午),即泊不多想,但泊好車行番去石排湾,已見到有攝影鏡頭的警車巡遊緊,又係夜晚十一點左右走,泊街的見到一D有派彩一D無。
年初三去上水,石湖墟巴士廠對出泊滿,可能我早走,午飯後已走,不見有派彩。

TOP

同一個地方, 做冬一晚抄3張
但年初2一張都冇, 警車有經過但冇落車

TOP